مدیر آموزش و پرورش کازرون:

تکریم مردم و ایجاد فضای امن برای مهمانان نوروزی از اهداف ستادهای اسکان فرهنگیان

7 فروردين 1401 ساعت 13:10

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون به همراه امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان از مدارس مجری اسکان مهمانان نوروزی بازدید کردند.


به گزارش ایمان مرتجز/ حافظ خبر؛ شنبه شب، ششم فروردین 1401، امیرحسین جمشیدی در بازدیدی که به همراه اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش و امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از مدارس میزبان مهمانان نوروزی داشتند، با ارائه گزارشی از روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش، اظهار داشت: به منظور تکریم مسافران و مهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش کازرون از همه توان، ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده است.
وی افزود: با تجهیز مدارس و استفاده از نیروی انسانی مجرب و متعهد و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی سعی کرده ایم سفر خوش وخاطره انگیزی را برای این عزیزان فراهم نماییم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه هدف ما تکریم مردم و به صورت خاص همکاران فرهنگی است، افزود: ایجاد فضای امن برای مهمانان نوروزی از دیگر اهداف ستادهای اسکان فرهنگیان می باشد.
جمشیدی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در روزهای پایانی سال دستورالعمل پذیرش و اسکان مسافران صادر شد، ولی خوشبختانه همه همکاران با تلاش شبانه روزی خود امکانات لازم را برای اسکان همکاران و عموم مردم فراهم نموده اند.
گفتنی است مهمانان نوروزی نیز از نحوه راهنمایی، برخورد و اسکان عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان کازرون ابراز رضایت کامل داشته و بیان داشتند که در آینده باز هم شهرستان کازرون را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب خواهند نمود.
 
 


کد مطلب: 25078

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25078/تکریم-مردم-ایجاد-فضای-امن-مهمانان-نوروزی-اهداف-ستادهای-اسکان-فرهنگیان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir