مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

فعالیت ۲۰ هزار دانشجوی جهادگر در مناطق کم برخوردار در نوروز

8 فروردين 1401 ساعت 9:39

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر حرکت گروه های جهادی به سمت مسئله محوری گفت: حدود 20 هزار دانشجوی جهادگر از سراسر کشور در نوروز 1401 به مناطق کم برخوردار برای خدمترسانی اعزام شدند.


به گزارش حافظ خبر، محمدحسین کفعمی امروز در بازدید از اردوهای جهادی نوروز بسیج دانشجویی استان فارس ذیل قرارگاه دانشجویی عهد خدمت اظهار داشت: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف فعالیت های آن ها دارد. 
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در راستای انجام مأموریت خود، مطابق با نیاز کشور و متناسب با شرایط روز اقدام به برنامه ریزی اردوهای جهادی دانشجویی ذیل قرارگاه جهادی دانشجویی عهد خدمت در ایام نوروز 1401 کرد افزود: در حرکت جهادی دانشجویی نوروز امسال، دانشجویان فعالیت های خود را در دو عرصه محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند  که بواسطه آن حدود ۲۰ هزار دانشجو از سراسر کشور به مناطق کم برخوردار هجرت کردند. 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای مأموریت و رسالت مهم و بزرگی است که آحاد جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند. 
 کفعمی در ادامه با تاکید بر حرکت به سمت مسئله محوری گفت: گروه‌های جهادی بعد از حضور در مناطق محروم باید پیگیر حل مسائل این مناطق با استفاده از ظرفیت مردم و دانشگاه ها باشند.
وی با تقدیر و تشکر از دانشجویان جهادگر و دست اندرکاران اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوهای جهادی با محوریت دانشجویان و فعالیت‌های مردم یاری آن‌ ها، مزیت‌های بسیاری برای مردم به ویژه مناطق هدف دارد.

 


کد مطلب: 25084

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25084/فعالیت-۲۰-هزار-دانشجوی-جهادگر-مناطق-کم-برخوردار-نوروز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir