۰
plusresetminus
مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

حضور فیلم‌‌سازان در جشنواره‌های استانی فیلم، مشروط به داشتن مجوز است

پایان فروردین؛ آخرین مهلت آثار به دهمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از آغاز سال نو تا کنون مجوز ساخت دو فیلم داستانی کوتاه به نام‌های کلاب و حدس فروشنده و یک فیلم مستند به نام ییلاق سرد صادر شده است.
روح‌الله رنجبری/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
روح‌الله رنجبری/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ روح‌الله رنجبری، مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با شادباش نخستین نوروز قرن نو، حضور فیلم‌سازان در جشنواره‌های استانی فیلم را مشروط به داشتن مجوز دانست و گفت: فیلم‌سازان برای گرفتن مجوز ساخت فیلم بایستی کپی شناسنامه یا کارت ملی کارگردان یا تهیه کننده را به همراه معرفی‌نامه از یک شرکت فیلم‌سازی، یک نسخه از فیلم به صورت ورد و یک نسخه نیز به صورت PDF به بخش سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.
مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این که پس از ساخت فیلم، تهیه‌کننده یا کارگردان بایستی برای مجوز اکران اقدام کند، افزود: برای دریافت مجوز اکران نیاز است تا 3 نسخه از فیلم به همراه درخواست اکران به بخش سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شود.
وی ادامه داد: از آغاز سال نو تا کنون مجوز دو فیلم داستانی کوتاه به نام‌های کلاب و حدس فروشنده و یک فیلم مستند به نام ییلاق سرد صادر شده است.
گفتنی است فیلم کلاب به کارگردانی محمدحسین آراسته و تهیه‌کنندگی محسن دانشور بیری، فیلم حدس فروشنده به کارگردانی زهیر سقاچی و تهیه‌کنندگی محسن دانشور بیری و فیلم مستند ییلاق سرد به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدحسن فلاح‌زاده و محسن دانشور بیری ساخته شده است.
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۱۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما