۰
plusresetminus
مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

در ماه رمضان؛ برگزاری جشن ویژه روزه کله‌کنجشکی‌ها و روزه‌اولی‌ها در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
نداف گفت: یکی از مهم‌ ترین رویدادهای ما برای امسال جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌ های کوچک خدا، ویژه روزه کله‌ گنجشکی‌ ها و روزه‌ اولی‌ هاست که پنج بوستان شیراز پذیرای آنان خواهند بود.
احمدرضا نداف / عکس: محمدمهدی اسدزاده
احمدرضا نداف / عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ احمدرضا نداف، مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با شادباش نخستین نوروز قرن، همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان با روزهای نخست سال نو را مبارک دانست و با شادباش این دو جشن بزرگ دینی و ملی گفت: امسال نیز همچون سال‌های پیش، فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان فارس برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی دینی را در راستای افزایش معنویت برنامه‌ریزی کرده است.
نداف با اشاره به این که رویدادها امسال را مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رواق معرفت یار با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان با محوریت کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد، افزود: چاوش‌خوانی و طبل‌زنی حلول ماه مبارک رمضان در بوستان‌ها و پارک‌محله‌های شهر، ۱۱ و ۱۲ فرودین ماه انجام می‌شود.
وی تشویق کودکان به روزه‌داری و دین‌مداری را از مهم‌ترین کارکردهای دینی دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای ما برای امسال جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌های کوچک خدا، ویژه روزه کله‌کنجشکی‌ها و روزه‌اولی‌هاست که ۵ بوستان شیراز پذیرای آنان خواهند بود.
مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: ثبت‌نام از روزه کله‌کنجشکی‌ها و روزه‌اولی‌ها برای جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌های کوچک خدا، روز پانزدهم رمضان‌المبارک و همزمان با زادروز فرخنده کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود.
گفتنی است این جشن بزرگ در بوستان علوی ساعت 11، بوستان جنت ساعت 13:30، بوستان شکوفه ساعت 15:30، بوستان نماز ساعت 17:30 و بوستان آزادی ساعت 19:30 پذیرای این مهمانان کوچک یگانه پروردگار هستی‌بخش خواهند بود.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۱۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما