روابط عمومی هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس:

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان

22 فروردين 1401 ساعت 14:02

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز برگزار شد‌.


به گزارش حافظ خبر، فلفلی سر مربی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت : از میزبانی استان فارس و شهر شیراز ابراز داریم و تشکر از میزبانی  خوب شیراز، زمین مناسب و امکانات موجود در شیراز جزء بهترین شهرهای کشور در برگزاری اردو های تیم ملی دارد و کسب افتخارات فارس در کشور و حضور هفت بازیکن و مربی در تیم ملی ، فارس را به قطب فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور تبدیل نموده است.
سرمربی تیم ملی  فوتبال کم بینایان و نابینایان در ادامه گفت: تکمیل امکانات موجود ، فارس را کاندید  میزبانی مسابقات بین المللی   خواهد کرد.

 مدیرکل بهزیستی  فارس، مدیرکل ورزش و جوانان  فارس و رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس  در محل تمرین تیم ملی فوتبال کم نابینایان و کم بینایان حاضر شدند .

مدیرکل بهزیستی استان فارس ضمن تبریک سال جدید آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان فارس  و کادر تیم ملی گفت:  یکی از راه های توانمند سازی گروه هدف توجه به ورزش و ترویج ورزش بین گروه هدف سازمان بهزیستی  است .

حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : خوشحالیم که شیراز و فارس محل تشکیل اردو های تیم ملی است .

حیدر صفرپور در ادامه گفت توجه به زیر ساخت های ورزشی و رفع مشکلات و تکمیل ورزشگاه ها مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خواهد بود.

حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت :  فارس قطب فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور است و هفت نفر از اعضای تیم ملی از فارس هستند .
وی افزود: استان فارس ۲۵۰۰۰ نابینا و کم بینا در فارس هستند و ۲۵۰ ورزشکار در سطح کشور داریم و این تعداد نابینا و کم بینای ورزشکار تناسب ندارد.

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه گفت : از هیئت رئیسه هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان که در برگزاری برنامه های اجرایی اهتمام ویژه ای دارد و شبانه روز در تلاش هستند تشکر ویژه دارم .

حمید آزرمی در ادامه گفت : تیم ملی فوتبال نابینایان کم بینایان از افتخارات خود در مسابقات آتی قطعا دفاع خواهد کرد  و در پایان از اصحاب رسانه که بازوان توانمند هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان هستند با مطالبه گری گام اساسی را در تحقق افراد دارای معلولیت بر می دارند.


کد مطلب: 25204

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25204/سومین-مرحله-اردوی-آماده-سازی-تیم-ملی-فوتبال-نابینایان-کم-بینایان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir