۰
plusresetminus
شهردار شیراز در دیدار با کارگردان موقعیت مهدی

بستر فعالیت‌های انقلابی فرهنگی در شیراز مهیا است

حمایت از آثار فاخر برای اقشار کم‌برخوردار
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
شهردار شیراز گفت: آماده حمایت از فیلم‌های ارزشمند و فاخر برای اقشار کم برخوردار در محلات هستیم.
بستر فعالیت‌های انقلابی فرهنگی در شیراز مهیا است
به گزارش حافظ خبر،  سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار با هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان فیلم موقعیت مهدی اظهار داشت: شیراز در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری صاحب مکتب است و به فضل الهی زمینه مناسب برای فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی، هنری در شهر شیراز فراهم است.

وی ادامه داد: اگر به استعدادهای هنری میدان داده شود و مورد حمایت قرار گیرند، اتفاقات خیلی خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند شکل بگیرد.

شهردار شیراز با ذکر اینکه شهرداری در محله‌های مختلف سطح شهر دارای فرهنگسراهایی است که قابلیت استفاده به عنوان سینمای محلی را دارد، بیان کرد: آماده حمایت از فیلم‌های ارزشمند و فاخر برای اقشار کم برخوردار در محلات هستیم.

اصنافی با اشاره به اینکه یکی از فیلم‌های ارزشمند و فاخر، موقعیت مهدی است، گفت: شهرداری شیراز در راستای تبلیغ این اثر همکاری بسیاری داشته است.

وی افزود: پروژه تئاتر پردیس یکی از پروژه‌های شاخص منطقه 11 است که در زمینی به مساحت یک هکتار واقع در بلوار نصر احداث شده است.

 اصنافی بیان کرد: پردیس سینمایی جوان از دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ ما در حوزه فرهنگی و بطور ویژه تئاتر و سینماست که در یکی از محلات کم برخوردار مراحل پایانی خود را برای بهره‌برداری نهایی طی می‌کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما