۰
plusresetminus

حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی، هنری و قرآنی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دولت سیزدهم تصمیم جدی برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان به ویژه طرح‌های مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی را دارد.
مهدی احمدی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
مهدی احمدی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ مهدی احمدی، دبیر کارگروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دولت سیزدهم تصمیم جدی برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان به ویژه طرح‌های مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی را دارد.
وی ادامه داد: در این راستا مؤسسه‌های دارای مجوز رسمی و پویای فرهنگی، هنری و همچنین مؤسسه‌های قرآن و عترت استان فارس بایستی طرح‌ها و ایده‌های خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به نشانی https://farhangi-fars.com/?p=2035 بفرستند. طرح‌ها و ایده‌ها در نشست‌های کارگروه طرح و برنامه این اداره کل بررسی می‌شوند؛ در صورت تصویب، از پشتیبانی و حمایت برخوردار خواهند شد.
احمدی با اشاره به این که نخستین نشست کارگروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه جاری برگزار شده است، افزود: در این نشست از 4 طرح دریافتی، 2 طرح فرهنگی و هنری مؤسسه‌های پویا در شهرستان‌های ممسنی و گراش برای حمایت و پشتیبانی، تایید شدند.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۳۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما