۰
plusresetminus
استاندار فارس درجمع مردم کوار:

کمک ۲۰ میلیاردی خیرین استان فارسی در عرصه سلامت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
ایمانیه با بیان اینکه خیرین و نیک اندیشان استان فارسی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در عرصه سلامت کمک کردند، اضافه کرد: در ساخت مساجد، مدارس، درمانگاه ها، خانه روستایی و... نیز نیکوکاران پیشتاز هستند؛ چراکه از مسلمان مومن هم کار نیک توقع می رود.
کمک ۲۰ میلیاردی خیرین استان فارسی در عرصه سلامت
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه با سفر به شهر کوار در آیین تجلیل از خیرین و رزمایش اهدا یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان حضور یافت. 

نماینده عالی دولت در استان فارس در این آیین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین گفت: در سال های گذشته شاهد زحمات نیک اندیشان برای دستگیری از نیازمندان بوده ایم.

ایمانیه با اشاره به آغاز و بنیانگذاری مجمع خیرین سلامت در استان فارس تاکید کرد: با گذشت سه سال از آغاز به کار خیرین سلامت، برای گزارش خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان ضمن تایید این کار نیک، دستور تشکیل مجامع خیرین سلامت را در سراسر کشور را صادر کردند.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به اهمیت بالای کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: در قرآن کریم خداوند متعال مومنان را بعد از نماز، به زکات و انفاق سفارش می کند؛ بنابراین در کنار هر فعالیت دینی، انفاق نیز تجلی پیدا می کند.

وی با بیان اینکه به خیرین استان فارس افتخار می کنیم بر شکر گذاری نیک اندیشان در درگاه خداوند متعال تاکید کرد و افزود: پروردگار توفیق خدمت و دستگیری از نیازمندان را به همه اعطا نمی کند چه بسا ثروتمندانی وجود دارند که از این نعمت محروم هستند.

این مقام مسئول «ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور» با موقوفه مشارکتی را نمونه بارز همدلی دانست و اظهار کرد: در این طرح تک تک مردم می توانند به اندازه توان وارد این کار خیر شوند.

استاندار فارس با اشاره به ساخت بیمارستان کوار بیان کرد: این بیمارستان می تواند باعث درمان بیماران شهرستان های اطراف می شود؛ چنانکه در مناطق جنوب استان فارس نیز بیماران به بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش مراجعه می کنند.

ایمانیه ضمن تقدیر از سرپرست فرمانداری کوار، از همه مردم شهرستان خواست تا با همدلی برای پیشرفت بیشتر شهرستان تلاش کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما