۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

برگزاری نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس برگزار میشود.
به گزارش حافظ خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در نشست هماهنگی نمایشگاه  تخصصی "تولید ایرانی-دانش بنیان" گفت: برگزاری نمایشگاه تلفیقی با حضور برترین های صنایع بزرگ و کوچک با محوریت دانش بنیان به نحو مطلوب و شایسته و در تراز ملی تاکید استاندار محترم است تا با خلق رویدادی شایسته در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال به عنوان الگوی مناسبی در این حوزه برای سایر استان ها قرار گیرد.

فرهادی افزود: ضرورت دارد فرصتی فراهم کنیم تا تولیدکنندگان برتر کشور در کنار هم قرار گرفته و با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی های خود، ارتباط و آشنایی لازم با سایرین فراهم شود و بر اساس نیاز سنجی و نیاز، با تنظیم تفاهم نامه و قرار داد نسبت به تامین نیازهای تولیدی در صنایع مختلف اقدام و چرخه ارتباط تولید و صنعت با دانش و تخصص تکمیل شود.

وی با بیان اینکه نتیجه انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در این نمایشگاه ها می تواند کمک به شکوفایی علمی و اقتصادی کشور باشد، گفت: این اتفاق موجب دلگرمی جوانان صاحب علم و دانش می شود تا با انگیزه در حوزه های کاری و علمی خود به شکوفایی برسند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی بیان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه شرکت های دانش بنیان بیست و هشتم تا سی و یکم خرداد ماه تعیین شده است که در صورت هم افزایی و  حمایت ها با مشارکت و همکاری استانداری، سازمان صمت،پارک علم و فناوری،اتاق بازرگانی،شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های که متعاقبا اعلام خواهد شد در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی گفت: مهمترین موضوع در برگزاری این نمایشگاه مسولیت پذیری و همکاری کامل و جهادی دستگاه ها و سازمان های مرتبط دولتی و خصوصی در برنامه ریزی و اجرا و تامین هزینه ها می باشد تا ضمن اطلاع رسانی و حمایت های لازم شرایط حضور تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه های مرتبط با ماموریت سازمانی خود را فراهم کنند.

 مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود:برای این نمایشگاه یازده هزار متر مربع فضای کلی با بیش از پنج هزار و 300 متر فضای مفید شامل سالن های حافظ،ملاصدرا و اردیبهشت پیش بینی شده است.
کد مطلب : ۲۵۳۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما