۰
plusresetminus
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

انجام یک وقف فرهنگی به یاد شهیدحمید روستا در سپیدان

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
پدر طلبه جاویدالاثر شهیدحمید روستایی، زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال را برای ساخت یک مجموعه فرهنگی و ورزشی در شهرستان سپیدان به یاد این شهید گرانقدر اهدا کرد.
انجام یک وقف فرهنگی به یاد شهیدحمید روستا در سپیدان
به گزارش حافظ خبر،  نیکوکار سپیدانی، آقاجان روستایی پدر طلبه جاویدالاثر شهیدحمید روستایی در یک اقدام خداپسندانه زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال را برای ساخت یک مجموعه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان اهدا کرد.
مراسم کلنگ زنی این مجموعه فرهنگی و ورزشی با حضور حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و جمعی از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در شهرستان سپیدان برگزارشد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سپیدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: بخشی از این قطعه زمین، محل عبادت و مناجات های شبانه شهید حمید روستایی است چرا که پدر این شهید گرانقدر نقل کرده "زمینی که در آن حضور داریم سابقا باغ بود که یک روز به یک گودال در این باغ برخوردم و از حمید موضوع را جویاشدم و حمید گفت: این گودال را خودم حفر کردم تا شبها در این مکان به  عبادت با خداوند متعال بپردازم."
سرهنگ محمدی افزود: حاج آقا روستایی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به خصوص فرزند شهیدش تصمیم گرفت این قطعه زمین را برای ساخت یک مجموعه فرهنگی و ورزشی به نام طلبه جاویدالاثر شهیدحمید روستایی اهداکند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم ضمن تقدیر از این اقدام نیکوکارانه پدر شهید روستایی اظهار داشت: انسان های سخاوتمند و بزرگ همیشه از خود آثاری به جا می گذارند که باقیات و صالحات و صدقه جاریه محسوب می شود و ان شاءالله ثواب این کار نصیب خانواده روستایی شود.
سردار بوعلی افزود: ورزش در کنار تربیت روح و پرداختن به مسائل فرهنگی پسندیده است و امیدواریم این مجموعه در کنار فعالیت های ورزشی دارای کارکرد فرهنگی باشد که خیر این عمل بزرگ برای مردم این منطقه برای همیشه جاری خواهدبود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما