۰
plusresetminus
استاندار فارس:

آغاز به کار دفتر پژوهش های کاربردی نفت و گاز استان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
در جلسه استاندار فارس با معاون پژوهشی وزیر نفت، شروع به کار دفتر پژوهش های کاربردی نفت و گاز از سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسید.
آغاز به کار دفتر پژوهش های کاربردی نفت و گاز استان فارس
به گزارش حافظ خبر،  در جلسه ای که با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، معاون پژوهشی وزارت نفت، رییس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران و اساتید تشکیل شد، شروع به کار دفتر پژوهش های کاربردی نفت و گاز از سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسید.


در این جلسه دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، مامور شدن یکی از اساتید از دانشگاه شیراز ودانشگاه صنعتی شیراز به این مرکز و همکاری جدی مرکز با پارک علم و فناوری و صنایع الکترونیک شیراز و پردیس علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و مراکز شتاب دهنده مرتبط با نفت و گاز را مطرح نمود که مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین مقرر شد در اسرع وقت نمایشگاهی از نیاز های صنعت نفت و گاز جهت بازدید و عقد تفاهم نامه با شرکت ها و افراد توانمند و رفت نیاز های این عرصه برگزار شود.

استقرار هفته ای دو روز نمایندگان ارشد و تام الاختیار سازمان های مرتبط با ایجاد شهرک های دانش بنیان در پنجره واحد ویژه ایجاد شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات اداری ایشان در فضایی که از  اداره گاز استان به این مهم اختصاص داده می شود نیز به تصویب رسید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما