رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان فارس:

برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان با حضور بیش از ۳۵ نفر از ورزشکاران فارس

19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:38

حمید ازرمی رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان  فارس از برگزاری مسابقات پله نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان استان فارس خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، وی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت جام رمضان توسط انجمن ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان  و کمیته ورزش های همگانی فارس   در استان های فارس  برگزار شد  که در شهرستان های  مختلف این مسابقات برگزار شد .

آزرمی  گفت: این مسابقات در استان فارس و شهرستان ها با هدف فرهنگ سازی و نشان دادن توانمندی های نابینایان و کم بینیان برگزار شد که مسابقات را به صورت انفرادی  برگزار شد .

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : به زودی همایشی با حضور جمعی از نابینایان و کم بینایان استان فارس ویژه  تمام  ورزش کاران داوطلب  و به صورت تجمیع با همکاری سایر دستگاه برگزار خواهد شد 

محمدرضا جعفری افزود : در صورتی که پله ها برای عزیزان کم بینا و نابینا   مناسب سازی شده باشد مشکلی برای پله نوردی نخواهند داشت  و این هدف را پیگیری کردیم که با همکاری  شهرداری شیراز  و سایر دستگاه متولی  اقدام به برگزاری این  مسابقات خواهیم نمود.

مسئول ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس افزود :  بیش از ۳۵  نفر از نابینایان و کم بینایان استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند  که امیدواریم بتوانیم همچون دوره های قبل شاهد کسب مقام های کشوری توسط ورزشکاران باشیم.

محمدرضا جعفری ضمن دعوت از عزیزان نابینا و کم بینا همچنین خانواده های ایشان تا با مشارکت در این مسابقات درخواست کرد تا با حضور گسترده در برنامه های همگانی در توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان نقش آفرین باشند .


کد مطلب: 25407

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25407/برگزاری-مسابقات-پله-نوردی-نابینایان-کم-بینایان-حضور-بیش-۳۵-نفر-ورزشکاران-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir