نمایشگاه کیتکس:

افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی فناوری، اطلاعات و ارتباطات در کیش

19 ارديبهشت 1401 ساعت 20:06

جواد مرادپور در آیین افتتاحیه نمایشگاه کیتکس در کیش به مدت زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت چهار روز تا 22 اردیبهشت ماه در کیش برپا خواهد بود.


به گزارش حافظ خبر، وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کیتکس به عنوان نخستین رویداد کرونایی در عرصه آی تی برگزار می شود، افزود: جزیره کیش جزو نخستین شهر هایی است که در عرصه هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت های دانش بنیاد به سخنان مقام معظم رهبری لبیک گفت.
مجری برگزاری نمایشگاه کیتکس و مدیرعامل شرکت فروغ افکار با تصریح اینکه نمایشگاه کیتکس در شش محور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، افزود: شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارزها، زیرساخت ها و امنیت و رسانه های دیجیتال از جمله محور های این نمایشگاه است.
وی عنوان کرد: مجری نمایشگاه کیتکس کیش عنوان کرد: این نمایشگاه با 190 شرکت کننده از 17 استان در قالب 450 غرفه کار خود را آغاز کرده است، این نمایشگاه همچنین شامل سمینار، همایش، کارگروه تخصصی و رویداد های فن بازار و کارآفرینی نیز است.
به گفته مرادپور نخستین نمایشگاه کیتکس در حدود چهار سال گذشته برگزار شده که امسال نیز فضای آن با افزاش 2 برابری حدود 15 هزار متر مربع بوده است، در واقع دومین نمایشگاه به نسبت دوره نخست بسیار بزرگتر است، همچنین شاهد استقبال مطلوبی از سوی شرکت های فناوری اطلاعات بوده ایم.
وی با بیان اینکه بیش از 200 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که به ارائه محصولات و خدمات عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات می پردازند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز تکمیل زنجیره علمی، فناوری های ارتباطی، تسهیل تجاری سازی ایده های نوآورانه حوزه آی تی و تسریع ورود محصولات تکنولوژیک شرکت های دانش بنیان به بازار های جهانی است.
مدیرعامل شرکت فروغ افکار برنامه های جنبی نمایشگاه کیتکس را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: از مهمترین برنامه های جنبی نمایشگاه، نمایش مستندی تحت عنوان رویداد آینده و فیلم مستندی از اکسپو، برگزاری سمینار ها، نشست های تخصصی و سنخنرانی های علمی است.
وی در پایان نیز با اشاره به تاثیرات ملی و بین المللی نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از حضور هیئت های تجاری از ایران، سوریه، قطر، عمان و غیره خبرداد.


کد مطلب: 25413

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25413/افتتاح-دومین-نمایشگاه-بین-المللی-فناوری-اطلاعات-ارتباطات-کیش

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir