۰
plusresetminus
آغاز جشنواره و کارگاه‌های مد و لباس در فارس؛

فراخوان رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس دیبا

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس دیبا، با رونمایی از پوستر جشنواره و کارگاه مد و لباس فارس و فراخوان آن‌ها، آغاز به کار کرد.
رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس فارس
رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس فارس
به گزارش حافظ خبر؛ بهروز مرامی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس فارس، نشان دیبا را نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس این استان دانست و گفت: نخستین رویداد هنری سال جاری استان فارس را با رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس استانی را در بخش طراحی مد و لباس آقایان و بانوان به کوشش مؤسسه فرهنگی و هنری شهرراز و همکاری این اداره کل آغاز شد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، افزود: هنرمندان شهرستانی پس از ثبت‌نام، بایستی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود برای طراحی و تولید آثار به صورت حضوری، هماهنگی کنند.
دکتر محمدحسین شاکری‌زاده، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهرراز نیز این رویدادها را بسترساز شکوفایی و نوآوری هرچه بیشتر استعدادهای آشکار و پنهان هنرمندان به ویژه جوانان در زمینه مد و لباس دانست و گفت: جشنواره مد و لباس زمینه را در راستای نوآوری‌های تازه‌ی برپایه فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی همراه با ویژگی‌های بهتر و الاتری برای کمک به صنعت پوشاک کشور برگزار می‌کنیم.
منا چارلنگی، کارشناس مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم راه‌اندازی کارگروه تخصی مد و لباس استان از ابتدای سال جاری را برآیند اهمیت و توجه ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و برگزاری دست‌کم دو رویداد فرهنگی و در زمینه مد و لباس در راستای بالندگی مد و لباس فارس را از برنامه‌های این اداره خواند و گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس به کوشش مؤسسه فرهنگی و هنری شهرراز و کارگاه‌های آموزشی مجازی مد و لباس به کوشش مؤسسه فرهنگی و هنری نگاه نو، نخستین رویدادها در زمینه مد و لباس استان فارس در سال جاری خواهند بود.
گفتنی است، هنردوستان برای شرکت در جشنواره مد و لباس استانی سال جاری می‌توانند تا 25 اردیبهشت ماه جاری، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 500051507 پیامک کنند. همچنین برای دریافت لینک اینترنتی ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی طراحی مد و لباس که در آن‌ها آنالیز ایده و کانسپت در روند شکل‌گیری طراحی لباس را دکتر مهسا میرصادقی، چگونگی بیان خود در روند طراحی لباس را دکتر شهرام شرقی، نگاهی تاریخی به حضور موتیف‌های ایرانی در فشن غربی با تمرکز بر دوره صفویه و حضور موتیف‌های ایرانی در پارچه‌های رنسانس از طریق خوانش نقاشی را دکتر یاسمن فرهنگ‌پور، تدریس خواهند کرد، به شماره 09164861039 در پیام‌رسان وات‌ساپ، پیام دهید.
فراخوان رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس
عکاس : محمدمهدی اسدزاده
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۴۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما