ورزشهای همگانی استان فارس:

تخت جمشید میزبان پله نوردی ورزشکاران نابینا و کم بینا 

22 ارديبهشت 1401 ساعت 10:12

ورزشکاران هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان  استان فارس در تخت جمشید پله نوردی کردند.


محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا استان فارس بمناسبت هفته سلامت و در راستای پله نوردی جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در تخت جمشید پله نوردی کردند .
محمدرضا جعفری گفت: توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان گامی بلند در راستای حضور عزیزان نابینا و کم بینا است. 
مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس  گفت : فارس به عنوان قطب ورزش نابینایان و کم بینایان کشور اهتمام خود را  برای گسترش ورزش همگانی این عزیزان بکار بسته است و توجه به سلامت، نشاط عزیزان نابینا و کم بینا  و حضور  در جامعه و معرفی توانمندی های این طیف از عزیزان ورزشکار  دارای معلولیت به آحاد مردم و ایجاد انگیزه در دیگر عزیزان دارای معلولیت گامی بلند برای حضور در جامعه است . 
به مناسبت هفته سلامت و در راستای جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا در تخت جمشید پله نوردی کردند . 
محمدرضا جعفری گفت : این عزیزان با شعار تحرک ، سلامتی و نشاط در تخت جمشید پله نوردی کردند تا توانمندی های خود را به دیگران نشان دهند .

محمدرضا جعفری گفت: خانم ها فلاحی ،آلهام دل خوش،زهرا فارسی،نساء زارع،مرضیه قربانی، زری شکوهی زاده ،مریم مرادی،نرگس منصوری،شکیلامنصوری، اقایان سیدنیما عامری راد ،  امیررفیع زاده و خانم جعفری حضور  داشتند و بعد از برگزاری این ویژه برنامه به همه این عزیزان هدایایی از طرف هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا شد.

مسئول کمیته ورزش های همگانی  نابینایان و کم بینایان ضمن دعوت از خیرین ورزشی و مشارکت در برنامه های ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: تمام هزینه ها  و هدایای این  را خیرو عزیز خیر اندیش  استاد علی اصغر احسان نیا کارآفرین و خیر ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان  پرداخت کردند.


کد مطلب: 25434

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25434/تخت-جمشید-میزبان-پله-نوردی-ورزشکاران-نابینا-کم-بینا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir