۰
plusresetminus
پارک سلامت روان:

بازدید دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز از پارک سلامت روان شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
پارک سلامت روان  بمناسبت هفته سلامت دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز  از قسمت های مختلف پارک سلامت روان بازدید کردند .
بازدید دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز از پارک سلامت روان شیراز
به گزارش حافظ خبر، در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه، ضمن گرامیداشت هفته سلامت و تاکید بر توجه به آموزش های علمی و تخصصی و اهمیت اموزش های علمی و عملی  دانشجویان مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز اظهار کرد: هفته سلامت هفته توجه به جسم  و روح است و نگاه مرکز آموزش علمی کاربردی استان فارس هم تاکید بر آموزش های علمی و کاربردی است .

محمدرضا نزهت در ادامه افزود: دانشجویان میتوانند آموزش های  تخصصی خود را محیط کاملا  حرفه ای  ببینند و نکات کاربردی را بیاموزند و به کارگیرند و این از  شاخصه مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز است.

در ادامه این بازدید پیام دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت هفته سلامت  توسط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک  سلامت روان قرائت شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک سلامت روان ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود از اهتمام پارک سلامت روان  برای آموزش های کاربردی و حضوری جهت پرورش نخبگان و توسعه دست آورد های پارک و بهره مندی عموم از آموزش های تخصصی  نام برد و نگاه مدیر عامل محترم را نگاه حرفه ای و کاربردی و بهره مندی و تبادل دانش بین دانشگاه بیان کرد. 
در ادامه دانشجویان از مراکز مختلف پارک سلامت روان حاجات بازدید و با قسمت های مختلف پارک و خدمات  آشنا شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما