۰
plusresetminus
آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز

تلاش مجموعه مدیریت شهری و استانی بر حمایت از سرمایه‌گذاران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
شهردار شیراز از عزم جزم مجموعه مدیریت شهری و استانی بر حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری تدابیری اندیشیده شده است.
تلاش مجموعه مدیریت شهری و استانی بر حمایت از سرمایه‌گذاران
به گزارش حافظ خبر، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز اظهار داشت: شیراز با امامزادگان واجب‌التعظیم و لقب سومین حرم اهل بیت(ع)، سومین مقصد زیارتی در ایران اسلامی است که در کنار آن گردشگری تاریخی و میراثی با اماکن چند هزارساله بر پیشانی شهر متبلور است.

وی ادامه داد: با داشتن شعرای بزرگی همچون حافظ و سعدی، گردشگری ادبی و وجود صنایع دستی و هنرمندان شهیر، گردشگری هنری در کنار گردشگری طبیعی خودنمایی می‌کند.

شهردار شیراز تصریح کرد: شهر شیراز به‌عنوان قطب پزشکی در تمامی ابعاد این حوزه حرف‌های بسیاری داشته و نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح منطقه و دنیا شناخته شده است.

اصنافی در ادامه گفت: موقعیت جغرافیایی شهر شیراز، مجاورت با آب‌های آزاد، دسترسی به فلات مرکزی ایران و غیره، سبب شده این شهر از دیرباز به‌عنوان بارانداز کشور دیده شود.

مدیر ارشد شهری شیراز از عزم جزم مجموعه مدیریت جدید شیراز و استان بر حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و عنوان کرد: برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری تدابیری اندیشیده شده که این همایش نیز در همین راستاست.

وی افزود: در این همایش در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بویژه در حوزه شهری به گفتگو خواهیم نشست و فرصت ها و موانع را در کنار هم دیده تا شاهد بهبود سرمایه‌گذاری در شهر باشیم.

 شهردار شیراز همچنین گفت: ایجاد پنجره واحد مدیریت شهری در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، بررسی نقش مراکز دانش بنیان در توسعه سرمایه‌گذاری و شاخص های ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری در شیراز از مهم ترین موضوعات و محورهای اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز است.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم منشأ خدمت به مردم و توسعه روز افزون ساختارهای مختلف از جمله اقتصادی باشیم و در پایان عمر مسئولیتی که مثل برق و باد می‌گذرد، سرافراز و سربلند باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما