فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در شیراز

29 ارديبهشت 1401 ساعت 18:29

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم و آسیب‌پذیر در این کلانشهر طی دو سال گذشته خبر داد.


به گزارش حافظ خبر،  سرهنگ محمدبهادر علیپور پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه برای رانندگان تاکسی شهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری این رزمایش برای اقشار محروم، سپاه ناحیه ثارالله شیراز هم از ابتدای شیوع کرونا تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی را میان افشار محروم و آسیب‌پذیر توزیع کرده است.
 
وی با اشاره به همکاری خواهران و برادران بسیجی و خیرین محلات در همکاری با این ناحیه، عنوان کرد: سپاه ناحیه ثارالله شیراز در عرصه‌های مختلفی در ایام کرونا ورود کرده که بسته‌های معیشتی یکی از این عرصه‌هاست که توانسته است در شناسایی و تامین قشر هدف موفق عمل کند.
 
پاکبانان، کارگران روزمزد ساختمانی،کارگران فضای سبز، و امروز هم رانندگان تاکسی شهری شهر شیراز، از جمله اقشار هدف سال جاری سپاه ناحیه ثارالله شیراز هستند که علیپور با اشاره به این اقشار گفت: برگزاری برنامه‌های مناسبتی همراه با تکریم و احترام و توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار و شاغلین مشاغل آسیب پذیر، از جمله برنامه‌های سال جاری است که از ابتدای امسال تاکنون برای مشاغل یادشده انجام شده است.
 
وی با اشاره به رزمایش بزرگ نذر رهایی و ورود سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ابتدا در این عرصه، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط بسیجیان و خیریه این ناحیه آزاد، و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
 
فرمانده سپاه ثارالله شیراز همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که خدمت رسانی به مردم بزرگترین و مهمترین ماموریت بسیج است، عنوان کرد: بسیجیان ناحیه ثارالله همواره پیش قدم هستند تا در هر عرصه‌ای که مردم نیاز داشته باشند به خدمت مشغول شوند.


کد مطلب: 25491

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25491/توزیع-بیش-۳۰۰-هزار-بسته-معیشتی-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir