رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا:

صدور کارت خدمات مترو و اتوبوس  شهروندی ویژه جانبازان

4 خرداد 1401 ساعت 12:16

گزارشگر : منیره خسروبیگ

تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا گفت: با توجه به اقدامات صورت پذیرفته در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به معلولین، جانبازان، سالمندان و اقشار خاص مقرر بود.


به گزارش حافظ خبر، موضوع در قالب کارت منزلت تهیه و پس از تهیه زیر ساخت های هوشمند موضوع عملیاتی گردد که این مهم میسر نشده است در همین راستا موضوع در سی و ششمین جلسه کمیسیون با حضور  اعضاء محترم کمیسیون، معاونت محترم حمل و نقل، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی مورد بررسی مجدد قرار گرفت.
تذروی افزود: مقرر گردید موضوع کارت منزلت و نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص اعم از:معلولین، جانبازان، سالمندان و ... تا آخر خردادماه رونمایی شود در غیر اینصورت موضوع در دستور کار اولین جلسه این کمیسیون قرار می‌گیرد.
همچنین مقرر شد  بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره بهزیستی ظرف مدت 2 هفته اطلاعات موجود جامعه هدف را به تفکیک در قالب فایل excel به حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک جهت بهره برداری تحویل دهند.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا درادامه گفت: با توجه به در نظر قرار دادن کلیه اقشار جامعه، مقرر گردید معاونت حمل و نقل جهت نرخ گذاری سال آتی نسبت به مد نظر قرار دادن خدمات حمل و نقل عمومی در سطح کلانشهر شیراز از آیتم های مانند: خدمات تخفیفات دانش آموزی، دانشجویی، معلولین، جانبازان و... استفاده نماید.
نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: با توجه به عدم وجود زیر ساخت هوشمند در حوزه تبادل اطلاعات فی مابین کارت های بنیاد شهید و کارت های شهروندی مقرر شد،  سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر ظرف مدت 2 هفته راهکارهای فنی و مالی جهت ارائه پیشنهاد در هیئت مدیره


کد مطلب: 25528

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25528/صدور-کارت-خدمات-مترو-اتوبوس-شهروندی-ویژه-جانبازان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir