مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

حضور بیش از 100 شرکت در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی الکامپ،تلکام، شهر هوشمند و شهر زیبا

9 خرداد 1401 ساعت 19:11

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیش از 100 شرکت تولیدی و نمایندگی فروش شرکت های خارجی در چهار عنوان نمایشگاهی در نمایشگاه های بین المللی  این هفته در شهر شیراز حضور دارند.


به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: این هفته نمایشگاه های بین المللی فارس از چهار عنوان نمایشگاهی میزبانی می کند که در حوزه های مخابرات، تجارت الکترونیک، موبایل،لپ تاپ، رایانه و خدمات شهری است و می تواند فرصت خوبی برای بازدید متخصصان و علاقه مندان به این حوزه ها باشد.

وی ادامه داد: هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکام؛نخستین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند و پنجمین نمایشگاه تخصصی شهر زیبا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در حال برگزاری است.
مدیر عامل شرکت نمایشگا های بین المللی فارس افزود: امروزه کسب و کارهای اینترنتی به طور چشم گیری گسترش پیدا کرده و استارتاپ های زیادی پا به عرصه وجود گذاشته که منشا رونق و تجارت،اشتغال آفرینی،حذف واسطه ها و کاهش هزینه های مصرف کنندگان کالا و خدمات شده است.
 فرهادی ادامه داد: لازمه پیشرفت در این حوزه و حفظ قدرت رقابت در عرصه بین المللی، به روز بودن و همگام بودن با رشد علمی و فنی جهت حضور در بازارهای جهانی و توسعه پتانسیل های بین المللی بازرگانی ایران به عنوان هدف اصلی می باشد،تحقق این هدف تنها با رقابت بین المللی و استفاده از تکنولوژی های جدید امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی و سایت های نمایشگاهی ظرفیت و محلی برای معرفی دستاوردها، نیاز سنجی و رصد میزان توسعه و پیشرفت است، گفت: فراهم کردن شرایط لازم جهت حلقه وصل و تبادل دانش و تجربه بین صاحبان دانش، فعالان حوزه صنعت و تولید، توزیع کنندگان کالا و خدمات و مصرف کنندگان از جمله وظایف نمایشگاه ها است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: این رویداد از روز دوشنبه نهم خرداد  ماه تا روز پنج شنبه 12 خرداد ماه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید رایگان از سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، از ساعت 17 تا 22 از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.


کد مطلب: 25576

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25576/حضور-بیش-100-شرکت-نمایشگاه-های-بین-المللی-تخصصی-الکامپ-تلکام-شهر-هوشمند-زیبا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir