دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از ۲ مرکز خدمات جامع سلامت از توابع داراب

11 خرداد 1401 ساعت 10:32

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دولت آباد از توابع شهرستان داراب، بر تسریع در بهره برداری از این مرکز تاکید کرد.


به گزارش حافظ خبر، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه برنامه سفر خود به استان فارس، صبح امروز به شهرستان داراب سفر کرده و ابتدا از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دولت آباد از توابع این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید با بررسی روند پیشبرد این پروژه، بر اهمیت سرعت بخشیدن به روند تکمیل و بهره برداری از این خدمت سلامت تاکید کرد.
 
مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دولت آباد از پروژه های طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت است که ساخت آن از سال ۹۵ با مشارکت سه جانبه وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم ‌پزشکی شیراز آغاز و به دلیل نبود اعتبارات لازم، ادامه ساخت آن متوقف شد.

با توجه به نگاه دولت سیزدهم به ارتقای سطح سلامت در مناطق محروم، مراحل ادامه ساخت این پروژه به زودی با تامین اعتبارات لازم آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه از پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه بیابان، از توابع شهرستان داراب بازدید کرد و روند پیشبرد این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد. 
 
امیر ساکی مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی وامور عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «عبدالعلی کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس،  «محمدجواد عسکری» نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می کردند.
 


کد مطلب: 25590

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25590/بازدید-معاون-توسعه-مدیریت-منابع-وزارت-بهداشت-۲-مرکز-خدمات-جامع-سلامت-توابع-داراب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir