۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

روز جهانی صنعت نمایشگاهی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهانه ای  برای ارج گذاری و تبیین نقش ارزنده این صنعت و عوامل فعال این حوزه در رشد و توسعه اقتصاد  و تجارت کشور است.
روز جهانی صنعت نمایشگاهی
به گزارش حافظ خبر، پیام مهندس فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی

 روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهانه ای  برای ارج گذاری و تبیین نقش ارزنده این صنعت و عوامل فعال این حوزه در رشد و توسعه اقتصاد  و تجارت کشور است.

در این روز بزرگان و فعالان این صنعت در سراسرجهان به اشکال مختلف با برگزاری تجمعات و برنامه های متنوع ضمن گرامیداشت این روز و این صنعت تلاش می کنند تا با صدای واحد به همگان اعم ازمسولان رسمی و آحاد مردم اعلام کنند که صنعت نمایشگاهی به عنوان یک زیر ساخت و پیشران اقتصادی کلید رونق اقتصادی در هر کشوری محسوب می شود.

در خصوص اهمیت صنعت نمایشگاهی همین بس که با نگاهی اجمالی به اقتصاد و تجارت بین المللی در یابیم  که قدرت های اقتصادی جهان از دروازه صنعت نمایشگاهی موفق به فتح بازارهای کسب و کار و تجارت جهانی شده اند و به همین علت است که بیشترین حمایت های مادی و معنوی بی قید و شرط در کشورهای توسعه یافته از این صنعت به عمل می آید.

به پاس قدردانی از عموم فعالان این حوزه، مجموعه مدیریت و کارکنان سایت های نمایشگاهی کشور و جهان، مجریان، طراحان غرفه سازی و غرفه سازان، غرفه داران، نیروهای خدماتی، تولید کنندگان کالا و صنعتگران، دانش پژو هان و دانشمندان و اصحاب رسانه که با بازتاب به موقع اخبار و اطلاع رسانی موجب فرهنگ سازی توسعه نمایشگاه ها می شوند و با احترام و تقدیر از همکاران شایسته و ارجمند ایرانی که مبتکر و پیشنهاد دهنده ثبت این رویداد جهانی بوده اند،این مناسبت فرخنده را به عموم فعالان و دست اندرکاران این صنعت و سایر علاقه مندان تبریک عرض میکنیم.

علی فرهادی
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس
کد مطلب : ۲۵۵۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما