مدیر خبرگزاری پانا :

فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد

11 خرداد 1401 ساعت 17:40

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیر خبرگزاری پانا  گفت: امروزه دنیا به دست قدرت رسانه‌ ای است و جامعه ای موفق‌ تر است که در بحث سواد‌ رسانه تقویت شده باشد، این هدف مهم را نظام تعلیم و تربیت به عهده خبرگزاری پانا گذاشته است.


به گزارش حافظ خبر،  سیده مریم ترابی امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در مراسم گردهمایی دختران دانش آموز خبرنگار خبرگزاری «پانا» استان فارس که به مناسبت آغاز دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجتمع «فرهنگیان» شیراز برگزار شد، گفت: اولین گردهمایی دختران پانا در بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا نشان دهنده این است که فصل جدیدی در خبرگزاری پانا رقم می‌خورد که با این اتفاق بیش از پیش میتوانیم در این عرصه فضا برای رشد و فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران فراهم کنیم.
 
مدیر خبرگزاری پانا در استان فارس ادامه داد: همانطور که از 14 فروردین سال جاری با از سرگیری بازگشایی مدارس جانی دوباره در آموزش پرورش دمید، در خبرگزاری پانا نیز در آستانه شروع تابستان این اتفاق رقم خواهد خورد و همه شما دانش‌آموزانی که در 2 سال کرونایی به صورت مجازی با ما در ارتباط بودید، فضا فراهم شده که همچون قبل رسالت خبرنگاری خود را انجام بدهند.
 
وی افزود: امروزه دنیا به دست قدرت رسانه‌ ای است و جامعه ای موفق‌ تر است که در بحث سواد‌ رسانه تقویت شده باشد، این هدف مهم را نظام تعلیم و تربیت به عهده خبرگزاری پانا گذاشته است.
 
ترابی با اشاره به اینکه همکاران دانش آموز خبرنگار پانا استان فارس همواره جز برترین های پانا بوده اند،‌ اظهار کرد: فعالیت ها و اخبار دانش آموزان خبرنگاران پانا فارس دارای بازخورد کشوری است و فعالیت های آنان دیده می شود.
 
مدیر خبرگزاری پانا استان فارس با یادآوری این مطلب که در دوران کرونا آموزش مجازی شد، اضافه کرد:‌ با توجه به دوری دانش آموزان از فضای حضوری دوره یادداشت نویسی برگزار شد و اکنون بیش از چهار هزار دانش آموز در پانا استان فارس حضور دارند.
 
وی با اشاره به اینکه اوج شکوه فعالیت دانش آموز خبرنگاران پانا در روز قدس بود که 40 گزارش در این روز از دانش آموز خبرنگاران روی خط خبرگزاری منتشر شد، افزود: در روز معلوم هم پویش های گرامیداشت روز معلم هم توسط دانش آموز خبرنگاران به خوبی پوشش خبری داده شد.


کد مطلب: 25597

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25597/فلسفه-رسانه-اینست-پل-امنی-بین-مردم-مسئولین-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir