۰
plusresetminus
رییس انجمن سینمایی جوان استان فارس:

اختصاص فضا و محیط کاری رایگان به فیلمسازان توسط انجمن سینمای جوان فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
رییس انجمن سینمایی جوان فارس ابراهیم شیشه‌گر اعلام کرد که انجمن سینمای جوان استان فارس آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود را به صورت رایگان در اختیار فیلمسازان و گروه های فیلمسازی قرار دهد.
اختصاص فضا و محیط کاری رایگان به فیلمسازان توسط انجمن سینمای جوان فارس
به گزارش حافظ خبر،  ابراهیم شیشه گر  با بیان اینکه متاسفانه ۹۰ درصد فیلمسازان ما مکانی را برای انجام فعالیت های خود به عنوان محل کار ندارند گفت: یکی از مشکلات گروه های هنری خصوصاً بعد از شرایط کرونایی، داشتن مکانی برای انجام فعالیت ها، برنامه ریزی، تمرین و دورخوانی آثارشان است. 
ابراهیم شیشه‌گر، با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان استان فارس متعلق به همه فیلمسازان و در واقع خانه دوم آنهاست افزود: در راستای حمایت از فیلمسازان و به منظور ارتقای کیفیت آثار تولیدی هنرمندان بومی، با در اختیار گذاشتن فضا و محیط کاری اشتراکی رایگان به گروه های فیلمسازی سعی خواهیم کرد ذره ای از مشکلات سینماگران و فیلمسازان برداریم.
وی با بیان اینکه به مشکلات عدیده موجود واقف هستم چرا که خود پیش از این به عنوان یک فیلمساز بسیاری از آنها را لمس کرده ام افزود: برنامه ای از سوی انجمن برای برگزاری کارگاه های تخصصی و جشنواره فیلم و عکس در دست تدوین است.
 
رئیس انجمن سینمای جوان استان فارس با بیان اینکه برای حل مشکل باید ابتدا آن را پذیرفت تا بتوان آن را رفع کرد افزود: متاسفانه برخی همکاران مشکلات را چون زباله زیر فرش پنهان کرده اند که مبادا دیده شود و فکر نکرده اند این زباله ها بالاخره روزی برملا و عیان خواهد کرد.
این فیلمساز با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری فیلمسازی شیراز نیازمند همراهی و همدلی است ابراز امیدواری کرد در ادامه شاهد آشتی فیلمسازان با انجمن سینمای جوان باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما