رییس کمیسیون خدمات شهری شورا:

رفع ابهامات ارائه شده در خصوص میدان میوه و تره بار رکن آباد

21 خرداد 1401 ساعت 9:57

گزارشگر : منیره خسروبیگ

اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، مدیران معاونت های شهرسازی و معماری ، خدمات شهری، اداره کل املاک و مستغلات و شهرداری های منطقه شش و سه و سرمایه گذار از سایت جدید الاحداث میدان تره بار محدوده رکن آباد بازدید کردند. 


گبه گزارش حافظ خبر، مسعود زارعی با بیان اینکه در این بازدید که در پی جلسه کمیسیون خدمات شهری صورت گرفت دستور پیگیری سه موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: از آنجا که موافقت اصولی اولیه صادره سایت مورد نظر به منظور ایجاد رقابت سالم در خصوص تأمین میوه و تره بار و سورتینگ و سردخانه در نظر گرفته شده است اما در مسیر اداری طی شده ابهاماتی وجود دارد، لذا ضرورت دارد در جلسه آینده کمیسیون خدمات شهری موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

زارعی افزود: با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی و لزوم شفاف سازی در خصوص نحوه طرح تفکیک توسط اداره املاک شهرداری، مراتب توسط کمیسیون خدمات شهری به کمیسیون شهرسازی ارجاع تا پس از بررسی های جامع و کامل، نتایج حاصله جهت ادامه بررسی و تعیین تکلیف به کمیسیون خدمات شهری ارجاع شود.

 وی اضافه کرد: پس از بررسی های کارشناسی در کمیسیون تصمیمات متخذه به منظور استحضار و اظهار نظر کلیه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به کمیسیون تلفیق ارجاع خواهد شد و نتایج حاصله آن در صحن شورای شهر و جهت استحضار مردم شریف شهر شیراز مطرح خواهد شد. 

گفتنی است زارعی در پایان این بازدید تأکید کرد: نتایج موضوع به همراه طرح شهرداری برای انتقال مشاغل هدف در جلسه بعدی کمیسیون خدمات شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 25647

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25647/رفع-ابهامات-ارائه-شده-خصوص-میدان-میوه-تره-بار-رکن-آباد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir