آموزش و پرورش استان فارس:

کارجهادی در آموزش و پرورش فارس به یک فرهنگ تبدیل شود

22 خرداد 1401 ساعت 10:51

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل اموزش و پرورش فارس گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از اولویت های اصلی کار در آموزش و پرورش فارس است.


به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در دومین جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: در این قرارگاه قرار است از نزدیک با مسایل و مشکلات مدارس و دانش اموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا تا تصمیمات منطقی و صحیح تر گرفته شود.
مدیرکل اموزش و پرورش فارس افزود: دراین بازدید ها علاوه بر مشکلات، ظرفیت های این مناطق نیز شناسایی، تقویت و استفاده خواهد شد.
عسکری ادامه: فعال سازی این قرارگاه منجر به یک جریان سازی در کار جهادی در آموزش و پرورش شود و به یک فرهنگ تبدیل شود.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس از تشکیل هشت کارگروه مختلف در این قرارگاه خبرداد.

عباس توانا عنوان کرد: کارگروه های بازماندگان از تحصیل، توسعه و تحول اجتماع محور، توانمند سازی و کیفیت بخشی اموزشی و پرورشی، تولید و توسعه مهارت، منزلت و حمایت، عمران و ابادی، رصد و برنامه ریزی منابع انسانی و ظرفیت شناسی و مردمی سازی از جمله این کارکروهها است.
وی درتبیین اهداف این کارگروهها گفت: تلاش برای اقدام سریع وبه موقع برای کاهش اسیب های تربیتی و پرهیز از بروکراسی های اداری از اهداف این کارگروه ها است.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس استفاده از همه ظرفیت ها و پرهیز از نگاه قومیتی و تصمیمات احساسی را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه های این قرارگاه مطرح کرد.
در این جلسه اعضا به تبادل نظر در زمینه گسترش فعالیت های جهادی پرداختند.
همچنین در انتهای این جلسه باحضور بخشدار و رییس اموزش و پرورش میمند مسایل و مشکلات این بخش بررسی و مصوبات سفر اخیر اعضای قرارگاه به منطقه کوهمره سرخی این منطقه تصویب و برای اجرا به بخش های مختلف اداره کل اموزش و پرورش فارس ارجاع شد


کد مطلب: 25657

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25657/کارجهادی-آموزش-پرورش-فارس-یک-فرهنگ-تبدیل-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir