۰
plusresetminus
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

دلالی در خرید و فروش بلیت رویدادهای فرهنگی و هنری ممنوع است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فروش بلیت از سامانه‌هایی به غیر از سامانه‌های رسمی هر رویداد را فاقد اعتبار دانست و افزود: از آن جا که بلیت‌ها تنها در سامانه‌ای که به صورت رسمی برای هر رویداد معرفی می‌شود و به ازای کد ملی، فروخته می‌شود، تنها همان کد ملی برای راستی‌آزمایی بلیت‌ها به کار خواهد رفت؛ از این رو شهروندان هنگام بهره‌گیری از بلیت‌ها بایستی کارت ملی صاحب بلیت را نیز ارائه دهند و در غیر اینصورت از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
سید رسول موسوی نژادیان/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
سید رسول موسوی نژادیان/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به این که با بازگشایی دوباره رویدادهای فرهنگی و هنری همچون کنسرت، نمایش و... بازار سیاه برای خرید و فروش بلیت آن‌ها نیز از سر گرفته شده است، گفت: سودجویان بلیت‌ها را با بهایی بیش از بهای رسمی و گاه همراه با کلاهبرداری به شهروندان می‌فروشند که این کار ممنوع است.
موسوی‌نژادیان، فروش بلیت از سامانه‌هایی به غیر از سامانه‌های رسمی هر رویداد را فاقد اعتبار دانست و افزود: از آن جا که بلیت‌ها تنها در سامانه‌ای که به صورت رسمی برای هر رویداد معرفی می‌شود و به ازای کد ملی، فروخته می‌شود، تنها همان کد ملی برای راستی‌آزمایی بلیت‌ها به کار خواهد رفت؛ از این رو شهروندان هنگام بهره‌گیری از بلیت‌ها بایستی کارت ملی صاحب بلیت را نیز ارائه دهند و در غیر اینصورت از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
وی در پایان از شهروندان خواست تا از خرید بلیت غیر از سامانه‌های رسمی اعلام شده برای هر رویداد خودداری کنند تا هنگام استفاده از بلیت‌ها دچار گرفتاری نشوند.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۶۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما