مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تصادف سهمگین آمبولانس بیماربر بیمارستان سروستان، ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت

25 خرداد 1401 ساعت 21:40

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برخورد سهمگین آمبولانس بیماربر بیمارستان سروستان با یک دستگاه کامیون در محور سروستان به شیراز خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر، گفت: در ساعت ۱۶ و دو دقیقه عصر امروز، گزارش این حادثه به مرکز پیام اورژانس فارس اعلام شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: نخستین تیم امدادی اورژانس پس از ۶ دقیقه به محل حادثه رسید و گزارش وخامت حال دو مصدوم در این حادثه را مخابره کرد و به دلیل وخامت حال مصدومان، بالگرد اورژانس شیراز به محل حادثه اعزام شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اظهار کرد: دو مصدوم به وسیله بالگرد و یک مصدوم با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.
مرادیان همچنین از وخامت حال یکی از مصدومان این حادثه خبر داد و افزود: این حادثه دو فوتی و دو مصدوم داشت که متاسفانه در این حادثه پرستار اعزام  شده از بیمارستان شهدای سروستان، به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی این مصیبت را به جامعه پرستاری استان فارس و کادر درمان بیمارستان سروستان و خانواده درگذشتگان این حادثه تسلیت گفت.
 


کد مطلب: 25691

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25691/تصادف-سهمگین-آمبولانس-بیماربر-بیمارستان-سروستان-۴-کشته-زخمی-برجای-گذاشت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir