۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

اخذ هر نوع وجه به عنوان ورودی در روستاهای هدف گردشگری بدون مجوز مراجع قانونی ممنوع است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد: گرفتن هر نوع وجه به عنوان ورودی در روستاهای هدف گردشگری باید با مصوبه شوراهای اسلامی روستا و تأیید بخشداری و کمیسیون تطبیق و تایید نهایی فرمانداری‌های استان باشد.
اخذ هر نوع وجه به عنوان ورودی در روستاهای هدف گردشگری بدون مجوز مراجع قانونی ممنوع است
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر  گرفتن وجوه نامتعارف در ورودی برخی روستاهای هدف گردشگری و همچنین باغ‌های شخصی واقع شده در این مناطق، عنوان کرد: این گونه اقدامات بدون مجوز و بدون حساب و کتاب به معضلی برای گردشگری استان تبدیل و موجب اعتراض همگانی و آثار منفی برای وجهه گردشگری استان شده است. 

معاون استاندار فارس با تاکید بر لزوم بررسی و برخورد با این مسئله اظهار کرد: میراث فرهنگی، دفتر روستایی استانداری، فرمانداری ها، پلیس امنیت و اطلاعات، پلیس اماکن، سازمان بازرسی و قوه قضاییه ضمن هماهنگی به این مبحث که نارضایتی‌های متعددی در پی داشته  ورود جدی نموده و با متخلفین مطابق قانون رفتار کنند. 

معاون گردشگری استاندار فارس همچنین از گردشگران خواست در صورت مشاهده چنین مواردی، این اقدامات غیر قانونی را به فرمانداری‌ها و از طریق  شماره سامانه مردمی دولت (۱۱۱) به دفتر بازرسی استانداری فارس گزارش دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما