معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

اخذ هر نوع وجه به عنوان ورودی در روستاهای هدف گردشگری بدون مجوز مراجع قانونی ممنوع است

26 خرداد 1401 ساعت 11:39

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد: گرفتن هر نوع وجه به عنوان ورودی در روستاهای هدف گردشگری باید با مصوبه شوراهای اسلامی روستا و تأیید بخشداری و کمیسیون تطبیق و تایید نهایی فرمانداری‌های استان باشد.


به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر  گرفتن وجوه نامتعارف در ورودی برخی روستاهای هدف گردشگری و همچنین باغ‌های شخصی واقع شده در این مناطق، عنوان کرد: این گونه اقدامات بدون مجوز و بدون حساب و کتاب به معضلی برای گردشگری استان تبدیل و موجب اعتراض همگانی و آثار منفی برای وجهه گردشگری استان شده است. 

معاون استاندار فارس با تاکید بر لزوم بررسی و برخورد با این مسئله اظهار کرد: میراث فرهنگی، دفتر روستایی استانداری، فرمانداری ها، پلیس امنیت و اطلاعات، پلیس اماکن، سازمان بازرسی و قوه قضاییه ضمن هماهنگی به این مبحث که نارضایتی‌های متعددی در پی داشته  ورود جدی نموده و با متخلفین مطابق قانون رفتار کنند. 

معاون گردشگری استاندار فارس همچنین از گردشگران خواست در صورت مشاهده چنین مواردی، این اقدامات غیر قانونی را به فرمانداری‌ها و از طریق  شماره سامانه مردمی دولت (۱۱۱) به دفتر بازرسی استانداری فارس گزارش دهند.


کد مطلب: 25693

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25693/اخذ-نوع-وجه-عنوان-ورودی-روستاهای-هدف-گردشگری-بدون-مجوز-مراجع-قانونی-ممنوع

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir