۰
plusresetminus
منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

اجرای ۸ هزار میلیارد پروژه ی زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد 

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از عملیاتی شدن ۶ پروژه زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.
اجرای ۸ هزار میلیارد پروژه ی زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد 
به گزارش حافظ خبر، احسان انصاری با اعلام این مطلب افزود: این مهم در راستای تحقق چشم انداز توسعه و گسترش زیر ساخت‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با بیان آن که با عملیاتی شدن و گسترش پروژه‌های زیر ساختی، شاهد حضور پر رنگ تر سرمایه گذاران در این کانون اقتصادی و صنعتی خواهیم بود در تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: با اعلام برندگان مناقصات برگزار شده در سال جاری، پروژه‌هایی در این منطقه انجام شد که از جمله آن ها می توان به پروژه‌های احداث خط ۱۳۲ کیلو ولت منطقه ویژه، تامین تجهیزات و احداث شبکه توزیع و تغذیه چهار واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انجام عملیات احداث پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت به روش طرح و ساخت، احداث خط انتقال آب از آب شیرین کن به کارخانه آلومینیوم جنوب، احداث ساختمان ذخیره اسید سولفوریک و احداث جاده ها و کانال های آب های سطحی بخش شمالی رودخانه مهران شور اشاره کرد.
 وی یادآور شد : رکوردی در سال گذشته رقم خورد به گونه ای که در سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه در جهت تکمیل زیرساخت در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد به مناقصه رفت و عملیات اجرایی آن ها نیز آغاز شد.
شایان ذکر است که منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما