۰
plusresetminus
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

ساخت المان‌های جدید شهدا پس از داوری آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره امامزادگان عشق

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان امامزادگان عشق از ساخت المان‌های جدید شهدا پس از برگزاری جلسه داوری آثار ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
ساخت المان‌های جدید شهدا پس از داوری آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره امامزادگان عشق
به گزارش حافظ خبر، روح‌الله مظفری گفت: شهرداری شیراز به‌منظور حفظ شأن و جایگاه شهدای والامقام سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع طراحی و نصب تمثال مبارک شهدا را با حضور معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مشاور امور ایثارگران شهرداری شیراز و همچنین نمایندگان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با محوریت ارائه راهکارهای تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی در حوزه ایثار وشهادت برگزار کرد.

وی افزود: با تصویب کارگروه، طراحی تمثال مبارک شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تأثیرگذاری بر مخاطبین، بازنگری در طراحی تابلوهای شهدا در ورودی شهر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر شیراز، در قالب مسابقه طراحی تابلوهای شهدا با عنوان امامزادگان عشق برگزار شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بیان کرد: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان امامزادگان عشق _مسابقه طراحی تابلو شهدای شیراز_ به پایان رسیده است.

مظفری گفت: پس از برگزاری جلسه داوری و انتخاب آثار برتر سازمان نسبت به عقد قرارداد و ساخت تابلوهای جدید اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسات برگزارشده وظایف هر نهاد مشخص شد که ازاین‌پس تولید محتوا به عهده کارگروه است، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مجری تصمیمات کارگروه است و اداره ایثارگران شهرداری نیز به‌عنوان رابط بین سازمان و کارگروه هست.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۷۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما