۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

حضور بیش از 90 شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۲
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود.
حضور بیش از 90 شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز
به گزارش حافظ خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از امروز  چهارشنبه هشتم تیر ماه به مدت چهار روز در  سایت نمایشگاهی فارس آغاز شد.

فرهادی افزود: در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت فعال صنعت ساختمان از استان های فارس، تهران، شیراز، اصفهان، خراسان رضوی، گرگان، یزد، گلپایگان، خمین،آذربایجان شرقی،کرج و خوزستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه هفتاد درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند،ادامه داد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مساحتی بیش از هشت هزار و 200 متر دایر شده است که از این جهت یک آمار قابل توجه در صنعت نمایشگاهی کشور است. 
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: امروزه بیش از 50 درصد در آمد خانوار سهم مسکن است؛ کاهش این هزینه ها مستلزم تولید و تثبیت بازار مسکن و جلوگیری از بروز شوک قیمت بخش های مختلف صنعت ساختمان، اجاره مسکن و پرهیز از اجرای هر گونه سیاست شوک آفرین در کنار ارتقا سطح دانش فنی و تکنولوژی و استفاده ار معماری مدرن در این صنعت است.
وی گفت: اصلاح قانون مالیات بخش مسکن و همچنین فاصله گرفتن از روش های سنتی ساختمان سازی از طریق جایگزینی روش های نوین ساخت و ساز به موازات پیشرفت های علمی و فنی  می تواند آینده بهتری  را برای این صنعت مهم رقم بزند.

 فرهادی گفت: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف،پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر است.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از صنعت ساختمان و فعالان این حوزه،نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف فراهم سازی فرصت رقابت فنی و سالم ،عرضه دستاوردها و توانمندی ها، تبادل دانش و تجربه، ارتباط مستقیم بین صنعتگران این عرصه و حذف واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس با بیان اینکه این رویداد در سالن های حافظ،نرگس، سرو، بهار و ملاصدرا برگزار می شود، گفت: علاقه مندان و متخصصان صنعت ساختمان می توانند تا روز شنبه یازدهم تیر ماه از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 فرهادی در پایان افزود: بازدیدکنندگان قبل از ورود به سالن های نمایشگاه می توانند بلیط بازید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس 
www.Farsfair.ir
دریافت کنند.
کد مطلب : ۲۵۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما