۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

پاسداشت فرهنگ اسلامی؛ از اولویت های اصلی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در کنار اهداف اقتصادی و تجاری نمایشگاه های بین المللی فارس؛ توجه به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی از اولویت های این شرکت است.
پاسداشت فرهنگ اسلامی؛ از اولویت های اصلی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود:  طبق چهارچوب شرع و احکام مقدس اسلام،  توجه و ضرورت رعایت عفاف و حجاب در همه ی حوزه ها و عرصه ها ، لازمه حفظ و تقویت امنیت اخلاقی جامعه می باشد . 

وی بیان کرد: به منظور دستیابی به این اهداف در زمان برگزاری همه ی عناوین نمایشگاهی ، اقداماتی مثل نصب الواح و اقلام فرهنگی در فضای محیطی و پخش پیام های ایجابی و تشویقی از طریق رادیو نمایشگاه در کنار تذکر لسانی که تاکید مقام معظم رهبری است در حال اجرا می باشد ،
تلاش ما بر این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در فضای نمایشگاه ها آنچنان که شایسته دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اجرا کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از ابتدای امسال در یک حرکت ابتکاری و در جهت پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی با حضور در سالن های نمایشگاه در آخرین روز برپایی هر نمایشگاه ، به موازات انتخاب غرفه نمونه به لحاظ فنی و اجرایی ، غرفه نمونه به لحاظ فرهنگی نیز انتخاب و از غرفه دارانی که شئونات اسلامی را به خصوص در حوزه عفاف و حجاب  رعایت کرده باشند، تقدیر و تشکر می شود.

فرهادی گفت: انتخاب این غرفه داران با حضور میدانی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس در آخرین روز هر عنوان نمایشگاهی صورت می گیرد .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما