۰
plusresetminus
استاندار فارس:

میزهای خدمت جهت رفع مشکلات مردم

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵
استاندار فارس گفت: نسبت به گرامیداشت عید غدیر به هر نحو می‌توانید، اقدام کنید و این روز به بهترین حالت در دستگاه‌ها و زیرمجموعه‌ها جشن گرفته شود.
میزهای خدمت جهت رفع مشکلات مردم
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در شورای اداری استان فارس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: با بیان اینکه در جشن عید غدیر چراغانی نیز در ساعاتی که مشکل مرتبط با اوج مصرف ندارد انجام شود، افزود: مطالبات پرسنلی ادارات در شب عید غدیر ولو قسمتی پرداخت شود همچنین یک روز قبل از عید غدیر یک میز خدمت برگزار شود و به مبارکی این روز مشکلات مردم را رفع کنید تا شیرینی این عید در ذهن آن‌ها بماند.

 ایمانیه با اشاره به سنت حسنه هدیه دادن نهج‌البلاغه اظهارداشت: پیشنهاد می‌کنم نهج‌البلاغه در این روز هدیه داده شود و از فردی به که او نهج البلاغه هدیهمی دهید خواهش کنید حداقل یک بار تمام نهج البلاغه را مطالعه کند. دیدار با سادات نیز که از سنت های حسنه این روز است نباید فراموش شود.
استاندار فارس اظهار داشت از مهمترین مشکلات مردم در تمام شهرستان ها موضوع راه ها و آب است که اگر قرار باشد همه مشکلات برطرف شود ده ها هزار میلیارد بودجه لازم دارد و اگر بخواهیم به بودجه های معمولی و سالیانه اکتفا کنیم ده ها سال زمان لازم است لذا چاره ای جز اتخاذ راه های میان بر مثل تهاتر نفت و مولد سازی املاک و مشارکت سرمایه گذاران وهمکاری خیرین نیست که فرمانداران موظف¬اند با جدیت و با همکاری مدیران ارشد از تمام این راه ها در راستای تسریع در حل مشکلات استفاده نمایند.
ایمانیه با بیان اینکه هر شهرستانی پروژه‌های نیمه تمام و سرگردان را تعیین تکلیف کند، گفت: این فقط به معنای تمام کردن پروژه نیست؛ چون ممکن است پروژه قابل ادامه دادن نباشد اما تکلیفش مشخص شود؛ شایسته نیست که این اندازه پروژه نیمه تمام و بلاتکلیف وجود داشته باشد.
استاندار فارس افزود: با زحمات ستاد مبارزه با مواد مخدر، استان فارس به عنوان استان برتر مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. 
وی در ارتباط با ماجرای چند روز قبل هتک حرمت شعائر دینی در بازی اسکیت گفت: این موضوع گرچه برای قاطبه مردم متدین و اصیل شیراز تلخ بود اما هشداری بود برای صاحبان فکر و اندیشه و مدیران که باید برای معضلات اجتماعی ریشه¬ای تر و عمیق تر و همراه با استمرار فکرکنند. وی همچنین از مدیران خواست مراقبت کنند قانون حجاب و پوشش در ادارات و توسط همکاران اداری با دقت اجرا شود تا بهانه ای برای بهانه جویان ایجاد نشود. وی اظهار داشت: به هر حال انتظار است تمام قوانین از جمله این قانون توسط همه مردم به ویژه مجریان قانون مورد توجه و رعایت قرار گیرد. وی اظهار داشت: خوشبختانه اکثریت قاطع همکاران به این مهم توجه دارند و موارد استثناء نیز به احترام قانون و اعتقادات دینی مردم موضوع را جدی خواهند گرفت.
ایمانیه همچنین گفت: نهضتی از توانمندتر شدن روخوانی قرآن برای کارمندان ادارات راه اندازی می‌شود و ادارات گوی سبقت را در این زمینه بربایند. 
وی افزود: از فرمانداران توقع دارم که مبارزه جدی با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز داشته باشند، ساخت‌ و سازها و‌ حفر چاه‌های غیرمجاز از این به بعد باید به شدت کنترل شود هر چند که آنچه در گذشته رخ داده باید به تدریج حل شود اما مسئولیت قطعی با فرمانداران است و بعد از آن بخشداران و دهیاران؛ یک شبکه نظارتی شکل خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در مبارزه با گرانفروشی و احتکار از تلاش‌هایی که انجام شده تشکر می‌کنم اما مردم هنوز از گرانفروشی توسط گروه کوچکی از فروشندگان شاکی هستند و باید با دانه درشت‌های گرانفروشی و احتکار برخورد شود.
ایمانیه خطاب به مدیران گفت: جوانان و نسلی را که قرار است آینده مملکت را رقم بزنند، بیشتر به کار بگیرید، از روند فعلی راضی نیستم؛ شجاعت به خرج دهید، کادرسازی کنید؛ تداوم انقلاب ما با عنایت به بیانیه گام دوم به دست جوانان است، اگر می‌خواهید آینده انقلاب را تضمین کنید باید کادرسازی کنید. 
وی همچنین افزود: حضور در شهرستان‌ها امری است که مدیران کل و روسای سازمان باید مورد توجه قرار دهند؛ همچنین مدیران کل برای انتصاب روسای ادارات شهرستان ها با فرمانداران هماهنگی کنند؛ این موضوع مبنای قانونی دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما