۰
plusresetminus
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس:

استان فارس میزبان مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از میزبانی مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی توسط فارس خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات از یازدهم تا چهاردهم مردادماه در پژوهشکده معلم شیراز برگزار می شود.
استان فارس میزبان مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی شد
به گزارش حافظ خبر،  فرشید قاسمی در چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی مرحله استانی گفت: این مسابقات در راستای تحقق راهکار 7/11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار گردیده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: در استان فارس نزدیک به 320 تیم از کل 60 منطقه استان در مدارس ثبت نام کردند و در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند که  مرحله استانی این مسابقات چهاردهم و پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.
قاسمی در تشریح اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف  افزایش توانمندی دبیران علوم تجربی به شکل انفرادی و تیمی، کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی درس علوم تجربی مبتنی بر برنامه درس ملی و تقویت فعالیت های علمی مهارتی دبیران علوم تجربی برگزار شده است.
وی افزود: این مسابقات از سال گذشته  با رویکرد کاوشگری و خلاقیت و همچنین  با هدف تقویت انگیزه و اعتماد به نفس در دبیران علوم تجربی برگزار گردیده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس ادامه داد: هدف دیگر  از برگزاری این مسابقات این است که  مدارس نسل سوم و چهارم را در استان فارس جلو ببریم و شرایط را به گونه ایی رقم بزنیم که در آینده شاهد حضور دانش آموزانی خلاق، کوشا و پرسش گر باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما