مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

احداث قریب الوقوع یک سالن و زمین چمن ورزشی ویژه دانش اموزان شهر صدرا

17 تير 1401 ساعت 20:27

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای افزایش سرانه ورزشی دختران و پسران در شهر صدرا به زودی یک سالن ورزشی ویژه دختران و یک زمین چمن برای پسران احداث و تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر صدرا گفت: رمز بقا، حیات و استمرار انقلاب و همه برکاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آورده است به جهت وجود ارزشمند ولایت فقیه است. 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: ماموریت اصلی و ذاتی آموزش و پرورش تربیت و رساندن فرزندان این مرز و بوم به سمت حیات طیبه است.
عسکری گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند این کاررا انجام دهد و خانواده و دیگر نهادها و دستگاههای دولتی نقش به سزایی را در این امر مهم دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:یکی از ظرفیت های خوبی که ما را در مسیر تربیت، موفق می دارد و ما را به این سمت سوق می دهد کانون های نمازجمعه وجماعت است.
عسکری با اشاره به آیه ای از قرآن در سوره حج راجع به تربیت انسان گفت: پایگاه های برقراری نماز، بهترین کانون تربیت و انسان سازی است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ما وظیفه داریم بستر و ابزار تربیت را فراهم کنیم زیرا خداوند متعال به عنوان اصلی ترین مربی در امر تربیت است و قطعا ما را در این مهم یاری می رساند. 
عسکری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به زودی با تلاش و همت دکتر سید علی ملک حسینی و هیات امنای بیمارستان پیوند اعضای صدرا برنامه ای برای ساخت یک مجتمع آموزشی بزرگ در صدرا پیش رو داریم ودر این زمینه تمامی امکانات و ظرفیت خود را به کار خواهیم بست. 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از برنامه ها و پیگیریهای مسوولین به ویژه استاندارو نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین آموزش و پرورش فارس و شهر صدرا برای ایجاد اداره آموزش و پرورش مستقل در این شهر خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس برای افزایش سرانه ورزشی دختران و پسران در صدرا گفت: به زودی یک سالن ورزشی ویژه دختران و یک زمین چمن برای پسران احداث و تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.
عسکری همچنین از برنامه ریزی در زمینه توسعه هنرستانها و رشته های هنرستانی با فراهم کردن امکانات مناسب خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری در مورد نصیب آموزشی برابر و عدالت تربیتی گفت: با ایجاد قرارگاه جهادی تربیتی در آموزش و پرورش فارس و تلاش و کوشش همکاران احداث ۲باب مدرسه خیر ساز با همت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در دستور کار قرار گرفته است. 
گفتنی است: قبل از آغاز نماز جمعه نیز مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل و مسوولین اموزش و پرورش ناحیه دو شیراز با برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات مردم بودند.


کد مطلب: 25839

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25839/احداث-قریب-الوقوع-یک-سالن-زمین-چمن-ورزشی-ویژه-دانش-اموزان-شهر-صدرا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir