۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

تقدیر هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی از مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هفتگی هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اهدا لوح از فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و مجموعه این شرکت تقدیر کرد.
تقدیر هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی از مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس
به گزارش حافظ خبر، این تقدیر در جهت برگزاری شایسته اولین نمایشگاه "تولید ایرانی، دانش بنیان" و فراهم سازی بستر و شرایط لازم برای حضور مجموعه تحت پوشش معاونت های مختلف دانشگاه و  شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

در این جلسه فرهادی ضمن قدردانی از ابراز قدرشناسی هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گفت: حضور ارزشمند و فعال دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از دستگاه های برتر حاضر در نمایشگاه به لحاظ توجه به اهمیت و تحقق  عنوان نمایشگاه ، نشانه احساس مسولیت و اهتمام ریاست دانشگاه و همکاران به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد: در راستای این اقدام تحسین برانگیز باید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی؛ در بررسی کیفیت عملکرد سالیانه این دستگاه نیز مورد عنایت مسولان ذیربط قرار بگیرد.

وی افزود:شرکت نمایشگاه های بین المللی در راستای رسالت اجتماعی خود وظیفه  می داند که در حد امکانات و مقدورات در حوزه ها و موضوعات مشترک، همچون ارائه خدمات پیشگیرانه در ایام همه گیری کرونا که در قالب استقرار ایستگاه واکسیناسیون در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت و همکاری و حمایت لازم را از دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت رسانی شایسته به مردم به عمل اورد ، در آینده نیز به این مسولیت عمل نماید .

مدیر  عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ضمن دعوت به حضور فعال و  دائمی دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه های تخصصی مرتبط، آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن غرفه به منظور استقرار  مدیران و کارشناسان دانشگاه برای ارتباط با تولید کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و کالاهای پزشگی، دارویی و ازمایشگاهی و تامین نیازهای دانشگاه از این طریق اعلام  کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما