نمایشگاه های بین المللی فارس:

تقدیر هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی از مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

25 تير 1401 ساعت 9:53

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هفتگی هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اهدا لوح از فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و مجموعه این شرکت تقدیر کرد.


به گزارش حافظ خبر، این تقدیر در جهت برگزاری شایسته اولین نمایشگاه "تولید ایرانی، دانش بنیان" و فراهم سازی بستر و شرایط لازم برای حضور مجموعه تحت پوشش معاونت های مختلف دانشگاه و  شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

در این جلسه فرهادی ضمن قدردانی از ابراز قدرشناسی هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گفت: حضور ارزشمند و فعال دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از دستگاه های برتر حاضر در نمایشگاه به لحاظ توجه به اهمیت و تحقق  عنوان نمایشگاه ، نشانه احساس مسولیت و اهتمام ریاست دانشگاه و همکاران به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد: در راستای این اقدام تحسین برانگیز باید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی؛ در بررسی کیفیت عملکرد سالیانه این دستگاه نیز مورد عنایت مسولان ذیربط قرار بگیرد.

وی افزود:شرکت نمایشگاه های بین المللی در راستای رسالت اجتماعی خود وظیفه  می داند که در حد امکانات و مقدورات در حوزه ها و موضوعات مشترک، همچون ارائه خدمات پیشگیرانه در ایام همه گیری کرونا که در قالب استقرار ایستگاه واکسیناسیون در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت و همکاری و حمایت لازم را از دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت رسانی شایسته به مردم به عمل اورد ، در آینده نیز به این مسولیت عمل نماید .

مدیر  عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ضمن دعوت به حضور فعال و  دائمی دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه های تخصصی مرتبط، آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن غرفه به منظور استقرار  مدیران و کارشناسان دانشگاه برای ارتباط با تولید کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و کالاهای پزشگی، دارویی و ازمایشگاهی و تامین نیازهای دانشگاه از این طریق اعلام  کرد.


کد مطلب: 25880

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25880/تقدیر-هیئت-رییسه-دانشگاه-علوم-پزشکی-مدیر-عامل-شرکت-نمایشگاه-های-بین-المللی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir