مدیر بهزیستی شهرستان شیراز:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مراکز و مددجویان مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز

28 تير 1401 ساعت 15:48

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مصطفی محسنی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: نمایشگاه دستاوردهای مراکز مددجویان تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی با حضور هوشیار مدیرکل بهزیستی استان فارس با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان افتتاح شد.


به گزارش حافظ خبر، محسنی روز سه شنبه ۲۸  تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت های بهزیستی دایر شده است. نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان  در ۳۰ غرفه  اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، در مجموعه شاد زیست  دایر شده است.
وی در معرفی غرفه های نمایشگاه اظهار کرد: غرفه اجتماعی بیانگر توانمندی های زنان خانه دار و آگاه سازی و اطلاع رسانی درخصوص آسیب های اجتماعی است و حضور تیم های اورژانس اجتماعی و غرفه توانبخشی به توانمندی های معلولان ذهنی، جسمی حرکتی و نابینایان می پردازد، در غرفه پیشگیری نیز علاوه بر شنوایی سنجی کودکان، مشاوره های فردی، خانوادگی و تربیتی و تست HIV انجام می شود.
مدیر بهزیستی شهرستان شیراز  گفت: در این غرفه علاوه بر این خدمات، در راستای پیشگیری از اعتیاد اطلاع رسانی انجام می شود و خانواده ها نسبت به پیشگیری از معلولیت های قبل از تولد آگاه می شوند.

مصطفی محسنی  خدمات بهزیستی را موثر و با کیفیت و عامل ارتقای سطح سلامت و آگاهی جامعه هدف دانست و گفت: این نمایشگاه تا ۳۰ تیرماه  فعال خواهد بود و محصولات این غرفه‌ها شامل سفال‌گری، معرق، تابلوهای نقاشی، چرم دوزی ، صنایع دستی و ... است که  توسط مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان شیراز  تهیه و عرضه شده است،
مدیر بهزیستی شهرستان شیراز  بهبود کیفیت زندگی مددجویان و توانمندسازی آنان با استفاده از ظرفیت‌های جامعه محلی، نهادهای دولتی و غیردولتی را از اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه عنوان کرد .


کد مطلب: 25897

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25897/افتتاح-نمایشگاه-دستاوردهای-مراکز-مددجویان-مدیریت-بهزیستی-شهرستان-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir