مسئول قرارگاه جهادی عمار:

طلاب جهادی قرارگاه عمار آماده خدمت رسانی به سیل زدگان استهبان

2 مرداد 1401 ساعت 13:30

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مسئول قرارگاه جهادی عمار از اعلام آمادگی طلاب جهادی برای کمک به سیل زدگان استهبان خبرداد و گفت: در صورت نیاز و اعلام ستاد بحران، طلاب جهادی قرارگاه عمار آماده خدمت رسانی به سیل زدگان منطقه رودبال استهبان را دارند.


به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در منطقه رودبال ایج استهبان، اظهار کرد: اگر نیاز به حضور طلاب و روحانیون جهادی در منطقه سیل زده باشد، همانند گذشته طلاب جهادی در کنار مردم خواهند بود.
وی در ادامه با تصریح اینکه طلاب در حوادث یار و یاور آسیب دیدگان هستند، اضافه کرد: طلاب نشان داده اند که در حوادث سخت و دشوار مانند سیل، زلزله و غیره کنار مردم کشور خود خواهند بود و از هیچ خدمتی برای مردم خود دریغ نخواهند کرد.
مسئول قرارگاه عمار همچنان عنوان کرد: طلاب جهادی قرارگاه عمار نیز همانگونه که در زلزله سی سخت، شیوع کرونا، ضد عفونی معابر، همیار بیمار و کفن و دفن اموات کرونایی در صحنه حضور داشتند اکنون نیز این آمادگی را دارند تا در منطقه رودبال استهبان به خدمت رسانی بپردازند.
حجت الاسلام والمسلمین حدائق در پایان گفت: در صورتی که به حضور گروه های جهادی در مناطق سیل زده استهبان نیاز باشد، قرارگاه عمار آمادگی دارد که طلاب جهادی خود را به این مناطق اعزام کند.


کد مطلب: 25913

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25913/طلاب-جهادی-قرارگاه-عمار-آماده-خدمت-رسانی-سیل-زدگان-استهبان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir