ورزشهای همگانی استان فارس:

پیوند نسل ها با دو امدادی  هیات ورزش های همگانی استان فارس

4 مرداد 1401 ساعت 10:57

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و رسانه ای هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت : سال های گذشته که به علت بیماری کرنا فعالیتهای ورزشی در پایین ترین سطح ممکن قرار گرفته است و بطبع دوری از ورزش پیامدهای مخرب بی شماری را در جامعه و بین تمام سنین در پی خواهد داشت.


به گزارش حافظ خبر، جعفری افزود : در شرایط فعلی که به یاری خداوند این بیماری کمرنگ گردیده است جامعه ورزشی کشور فعالیتهای خود را از سر گرفته است وخوشبختانه هیات همگانی فارس نیز در این راستا فعالیتهای  ورزشی بی شماری را آغاز نموده است .

محمدرضا جعفری  افزود : بی شک چه رویدادی بهتر از برگزاری جشنواره های جذاب ورزشی که نوید بخش آغازی دوباره وسرزندگی ونشاط جامعه در همه سنین  باشد .  

وی افزود :  با همت هیات همگانی فارس و با مساعدت شهرداری شیراز   مسابقه دو پیوند نسلها  برای اولین بار در ایران و اولین بار در شهر راز شیراز   طراحی به همت کمیته    و با مدیریت فرهاد  غزنوی کمیته  ورزشی پیوند نسلها هیات ورزش های همگانی استان فارس  برنامه ریزی گردیده وبه زودی در پارک سایه  اجرا خواهد شد  . 

جعفری گفت:  این مسابقه،  مسابقه ای است گروهی  که بامشارکت پدر بزرگها  ،مادر بزرگها ، فرزندان  پسر و دختر در ۲ رده آقایان  وبانوان اجرا خواهد شد  .

وی افزود : نکته جالب و قابل  توجه  این مسابقه ،  با مشارکت ۱۲۰ شرکت کننده آقا وبانو  در محیطی زیبا در بوستان سایه واقع در بلوار رسول اعظم اجرا خواهد شد  . قابل ذکر میباشد شرکت کنندگان نهایی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا میکنند با نحوه اجرای مسابقه در کلاسهای توجیهی آشنا و در قالب تیم خانوادگی  در روز مسابقه  به اجرا در خواهد آمد .
وی در پایان گفت : از تمام ورزشکاران و علاقمندان جهت شرکت در این رویداد دعوت بعمل می آید تا با حضور خود این مسابقه زینت بخشند.

عموم می توانند جهت ثبت نام شرکت در این رویداد بزرگ  با شماره 
09304993431 تماس و ثبت کنند.


کد مطلب: 25926

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25926/پیوند-نسل-دو-امدادی-هیات-ورزش-های-همگانی-استان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir