۰
plusresetminus
بسیج رسانه :

پیوند خبرنگاران فارس با پیام‌آور کربلا در هفته بزرگداشت خبرنگار 

تاریخ انتشارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار همراه با گرامیداشت ایام عزای حسینی خبر داد.
پیوند خبرنگاران فارس با پیام‌آور کربلا در هفته بزرگداشت خبرنگار 
به گزارش حافظ خبر، هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 8 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته خبرنگار گفت: مطابق روال هر سال برنامه‌های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در سطح استان فارس برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به همزمانی هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم اظهار کرد: تمام برنامه‌های بزرگداشت هفته خبرنگار با صبغه مذهبی و همراه با تکریم ایام عزای حسینی برگزار خواهند شد.
رضایی با تصریح اینکه در این ایام به دنبال تقویت پیوند خبرنگاران با پیام‌آور بزرگ کربلا، حضرت زینب کبری(س) هستیم، گفت: رسالت خبرنگاران نظام اسلامی در راستای رسالت پیام‌آور عاشوراست که باید از فرصت تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم برای تبیین این رسالت به خوبی استفاده کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت خبرنگار گفت: این برنامه‌ها از روز دوشنبه، 10 مردادماه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای رسانه در گلزار شهدای شیراز آغاز خواهند شد.
وی، برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان، برپایی سوگواری حسینی، برپایی کلاس اخلاق و غیره را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: از آنجا که سازمان بسیج رسانه متعلق به تمام اصحاب رسانه است، لذا از تمام اصحاب رسانه استان دعوت می‌کنیم تا در برنامه‌های بزرگداشت این هفته مشارکت فعال داشته باشند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما