۰
plusresetminus
مهدی طاهری رییس شورای شهر شیراز:

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز باخانواده سردار مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش، بار دیگر فضای میهن اسلامی به عطر شهیدان عاشورایی مدافع حرم اهل عطرآگین شد  و طنین مقاومت و سلحشوری مظلومانه آنان برابر اشقیای زمانه، بار دیگر بر سر زبانها افتاد.
دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز باخانواده سردار مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری
به گزارش حافظ خبر، با الطاف و هدایت‌های الهی و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجاهدانه گروه تفحص نیروی قدس سپاه در جبهه‌های مقاومت اسلامی سوریه، هویت پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، شناسایی و تأیید گردید و پیکر مطهر این شهیدگرانقدر به میهن اسلامی بازگشت.
به همین مناسبت، شب گذشته، جمعی از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با خانواده سردار بی‌سر، شهید عبدالله اسکندری، دیدار و نسبت به مقام شامخ این شهید گرانقدر، ادای احترام کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان، یک افتخار و فرصتی مغتنم  است و موجب تجدید روحیه برای خدمت بیشتر به شهروندان خواهد بود. 
وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران، مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، آنها  با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و نشان دادند که به حق، شایسته بهترین تقدیرها و خدمت‌ها هستند. 
طاهری گفت: شهید حاج عبدالله، شاخصه‌های فراوانی داشت که به دو مورد آن که صداقت و شجاعت است، می‌توان اشاره کرد. به جرأت می‌گویم که یکی از فرماندهان فاتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس، این شهید بی‌سر بود. 
در پایان، ایشان عنوان کردند: امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران مردم، انقلاب و نظام، در جهت تحقق آرمان های والای شهدا ،تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت‌های پیامبر گونه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)گام برداریم و خدمت کنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما