۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

فارس میزبان مسابقات دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: از فرصت برگزاری مسابقات دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور در شیراز برای تغییر نگاه جامعه به این دانش آموزان استفاده شود.
فارس میزبان مسابقات دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور شد
به گزارش حافظ خبر،  محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد استانی برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه در شیراز گفت: در این مسابقات، برای تغییر نگاه افراد به دانش آموزان بانیازهای ویژه، برنامه ریزی و ظرفیت های آنان  به جامعه تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به باورمند شدن نوع نگاه ها به آموزش و پرورش در جامعه گفت: با توجه به سند تحول بنیادین، مجموعه های مردمی، خیرین و دیگر ادارات در کنار آموزش و پرورش قرار بگیرند . 
عسکری ضمن اشاره به حضور دانش اموزان دختر ورزشکار بانیازهای ویژه در شیراز بیان کرد: از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در بخش خواهران، در روند اجرایی شدن مسابقات استفاده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به پیام های فرهنگی مسابقات گفت: در حاشیه مسابقات، آثار و هنرهای دستی دانش آموزان به نمایش گذاشته شود تا توانمندی های آنان دیده شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: کمیته های مختلف ورزشی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات تشکیل شده است.
سیدکاظم حسینی ضمن اشاره به سطح کشوری مسابقات عنوان کرد: این مسابقات با شرکت حدود ۴۰۰ دانش آموز دختر با نیازهای ویژه محصل در مقطع متوسطه برگزار می شود.
حسینی خاطر نشان کرد: از ۱۹ مرداد ماه، میزبان ورزشکاران استان های مختلف در مجموعه ی نرجس شیراز هستیم.
وی گفت: این مسابقات شامل سه رشته ی دومیدانی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی می باشد. 
حسینی ضمن اشاره به اجرای برنامه های خاص در این دوره مسابقات گفت: اجرای برنامه توسط گروه های هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه درنظر گرفته شده است؛ که این نقطه ی عطفی در مسابقات می باشد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد : مسابقات با درنظر گرفتن پیوست های فرهنگی همراه خواهد بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما