۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

خدمات دهی ١٠٠ دستگاه اتوبوس در مراسم روزهای نهم و دهم محرم و تشییع پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری به شهروندان

مترو در روز عاشورا رایگان است
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت:  ١٠٠ دستگاه اتوبوس ویژه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و روزهای نهم و دهم محرم پیش بینی شده و  مترو شیراز در روز عاشورا رایگان است.
خدمات دهی ١٠٠ دستگاه اتوبوس در مراسم روزهای نهم و دهم محرم و تشییع پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری به شهروندان
به گزارش حافظ خبر، هادی شه دوست شیرازی افزود: در روز دوشنبه ۵٠ دستگاه اتوبوس از پایانه شاهزاده قاسم (ع) تا گلزار شهدا ویژه تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری مستقر و به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی تمام خطوط ناوگان اتوبوسرانی شیراز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است ، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از امشب خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی آغاز و در روزهای نهم و دهم محرم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار شیراز افزود : ساعت فعالیت مترو در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور رفاه حال عزادران حسینی تا ساعت ٢٣ خواهد بود. 
شه دوست شیرازی از اطلاع رسانی و نصب بیش از ۵ هزار پوستر در ناوگان اتوبوس و تاکسی کلان شهر شیراز خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۵٠٠ متر مربع بنر ویژه محرم بر روی بدنه اتوبوس های درون شهری و قطارشهری نصب و تمام ایستگاه‌های مترو ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان، سیاه پوش شده است.

وی افزود : تصاویر مرتبط با شهادت سردار شهید اسکندری و ماه محرم بر روی نمایشگر واگن‌ها و ایستگاه های مترو به شکل گسترده در حال انتشار است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما