آموزش و پرورش استان فارس:

حضور ۲۵ تیم های شرکت کننده در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استثنایی کشور

19 مرداد 1401 ساعت 17:40

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: 25 تیم ورزشی از سراسر کشور، برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه استثنایی  وارد شیراز شدند.


به گزارش حافظ خبر،  سید کاظم حسینی در آیین استقبال از تیم های ورزشی شرکت کننده در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه استثنایی کشور در شیراز  ، گفت: نزدیک به 350 دانش آموز، مربی و سرپرست از 25 استان کشور برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه استثنایی  وارد شیراز شدند .
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: این رقابت ها در سه رشته دوومیدانی ، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز پنجشنبه 20 مرداد ماه آغاز و تا 22 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.
حسینی ادامه داد: در مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، بسته های فرهنگی و بهداشتی در اختیار همه اعضای تیم ها قرار میگیرد و شرکت کنندگان برای استقرار به محل اسکان خود واقع در مجموعه فرهنگی نرجس هدایت می شوند.
وی با اشاره به سایر برنامه های فرهنگی این مسابقات عنوان کرد: در روز ورود تیم ها به استان فارس و شیراز که همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان  امام حسین (ع) می باشد، مراسم تعزیه خوانی در خوابگاه نرجس برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه مسابقات نیز روز پنجشنبه 20 مرداد ماه از ساعت 18 در تالار معلم شیراز ، واقع در بلوار دلاوران بسیج برگزار خواهد شد.
حسینی درادامه گفت: بازدید از حافظیه، حرم گردی و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و همچنین را ه اندازی غرفه دست ساخت های دانش آموزان استثنایی در محل استقرار تیم های ورزشی، از دیگر برنامه های فرهنگی این مسابقات است که به همت کمیته فرهنگی این رقابت ها اجرا می شود.


کد مطلب: 26013

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26013/حضور-۲۵-تیم-های-شرکت-کننده-بیست-دومین-دوره-مسابقات-ورزشی-دانش-آموزان-دختر-استثنایی-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir