۰
plusresetminus
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش:

دریافت هزینه به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش اموزان ممنوع است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش در شیراز گفت: به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش اموزان دریافت هر هزینه دیگری در مدارس عادی دولتی ممنوع است.
دریافت هزینه به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش اموزان ممنوع است
به گزارش حافظ خبر،  شاهرخ فرهادی در جلسه ستاد ثبت نام دانش اموزان مدارس فارس با حضور ناظران استانی این ستاد در شیراز گفت: بر اساس آمارهایی که توسط توسط مراکز نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که معلمان از مورد اعتمادترین قشر جامعه هستند و این سرمایه ی اجتماعی بسیار بالایی برای فرهنگیان است. 
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع ادامه داد: برخورد مناسب و سعه صدر در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اهمیت ویژه ای دارد که  باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
فرهادی با اشاره به انجام نظارت همگانی گفت: مردم می توانند از طریق سامانه اینترنتی : shekayat.medu.ir گزارش های خود را برای پیگیری ارسال نمایند. 
وی افزود: اولياء امسال می توانند از طریق کدQr که در مکان مناسبی در محل ثبت نام نصب می شود، گزارش خود را به اطلاع کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات اموزش و پرورش برسانند.
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به طرح آدرس در هنگام ثبت نام گفت: حتما به محل سکونت دانش آموزانی که در محدوده مدرسه است مورد توجه قرار گیرد. 
وی افزود: مدارس باید قانونا دارای کارتخوان باشد چراکه تکريم ارباب رجوع، واریز مستقیم هزینه به حساب مدرسه را درپی دارد.
وی در پایان گفت: استان فارس در زمینه پاسخگویی به شکایات در زمره استانهای برتر کشور است و پاسخگویی به شکایات در این استان بسیار مطلوب است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما