دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پزشکان شاغل در نیروی انتظامی فارس همزمان با روز پزشک

1 شهريور 1401 ساعت 16:02

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در دیدار با فرماندهی انتظامی استان فارس به مناسبت روز پزشک، از پزشکان شاغل در نیروی انتظامی تقدیر کرد.


به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان فارس و پزشکان شاغل در نیروی انتظامی، تلاش های نیروی انتظامی را در خدمت به بیماران، همگام با کادر درمان دانست که با حفظ امنیت جامعه، زمینه را برای آرامش کادر درمان در رسیدگی به بیماران و درمان آنان در کنار مجموعه سلامت فراهم می سازد.

او نیروهای انتظامی را از تلاشگران جامعه خواند که نتایج خدمات آنان در جامعه به خوبی قابل مشاهده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی باعث شده کشور ما جزیره امنی در منطقه ای ناامن باشد؛ خطاب به کارکنان فرماندهی انتظامی فارس گفت: امنیت و آرامش پیش زمینه هر چیزی است که شما آن را به خوبی تامین کرده اید.

 
حسینی با تاکید بر اینکه استان فارس در تمام حوزه ها از استان های برتر و برجسته کشور محسوب می شود، یکم شهریور سالروز بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک را گرامی داشت.

 حسینی با تقدیر از تلاش های پزشکان نیروی انتظامی گفت: شما پزشکان نیروی انتظامی برگزیدگانی هستید که در دو عرصه مهم سلامت و امنیت فعالیت دارید.

او اضافه کرد: همراهی نیروی انتظامی با مجموعه سلامت در دوران کرونا، چشمگیر و  که این همراهی حاصل ایمان و تعهد شما به کشور و مردم و نتایج آن در توسعه خدمات، مشهود بوده است.

امنیت و سلامت، ۲ رکن مهم جامعه است

فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در این دیدار امنیت و سلامت را دو رکن مهم در جامعه برشمرد و با گرامیداشت روز پزشک گفت: خدمات مجموعه سلامت در تمامی ارکان جامعه احساس می شود.

 
سردار «رهام بخش حبیبی» پزشکان را انسان هایی با ارزش خواند و با قدردانی از تلاش های پزشکان گفت: در عملیات های پلیس حضور اورژانس در صحنه، موجب احساس آرامش کارکنان این مجموعه می شود.

فرماندهی انتظامی فارس با اشاره فرمایش خداوند متعال که اگر کاری را برای خدا انجام دهیم مزد آن را نیز از خدا می گیریم، ادامه داد: خدمات بی منت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه در نقاط دور دست استان، بسیار با ارزش است.

سردار حبیبی با تبریک روز پزشک به دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تمام پزشکان تلاشگر، برای پزشکان در عرصه خدمت به بیماران و کاهش آلام دردمندان، سلامت آرزو کرد.

او در ادامه، با اشاره به همراهی دو حوزه امنیت و سلامت در دوران کرونا گفت: نیروی انتظامی در این دوران هر چه در توان داشت، به میدان آورد و از نخستین مجموعه هایی بود که سالن ویژه واکسیناسیون علیه کروناویروس را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد.

سردار حبیبی اضافه کرد: رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز همواره با نیروی انتظامی فارس همکاری دارند و در مسایل مختلف به خوبی همراه و همیار مجموعه انتظامی استان هستند.

 
در این برنامه که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه، رئیس حوزه ریاست دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پزشکان شاغل در نیروی انتظامی، تقدیر کرد.

تقدیر فرماندهی انتظامی فارس از دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونان و مدیران دانشگاه به مناسبت روز پزشک، از دیگر بخش های این برنامه بود که صبح امروز، یکم شهریور ۱۴۰۱ در مجتمع  فرهنگی رفاهی نیروی انتظامی فارس برگزار شد.


کد مطلب: 26085

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26085/تقدیر-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-پزشکان-شاغل-نیروی-انتظامی-فارس-همزمان-روز-پزشک

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir