استاندار فارس:

نگاه مقام معظم رهبری به جوانان بسیار وسیع و سخاوتمندانه است

5 شهريور 1401 ساعت 8:26

گزارشگر : منیره خسروبیگ

استاندار فارس با بیان اینکه این افتخار کشور ما است که رهبری دارد که نگاهش به جوانان خیلی نگاه وسیع و سخاوتمندانه است، گفت: جلساتی که قبل از بیماری کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شد مشخص بود که نوع نگاه و وقت‌گذاریشان با جوانان با خوشحالی ویژه‌ای همراه بوده است و این نگاه خوشبختانه در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها نیز حاکم است‌.


به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در افتتاحیه جشنواره حامیم با بیان اینکه  در این استان در مدیریت استان و نمایندگی ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی نیز نگاه دانشگاهی، علمی و جوان باور حاکم است، افزود: استان فارس آمادگی دارد که پیشتاز مردمی‌سازی دولت باشد و به عنوان الگویی که سایر استان‌ها نیز بتوانند استفاده کنند مفهوم بلند استفاده از انرژی و آرمان‌خواهی جوان را در کنار تجربه‌های افراد پیشکسوت و با صداقت داشته باشد و حرکت‌های جهادی را پیش ببرد.  

 ایمانیه بیان کرد: بدون استفاده از فکرهای جوان و باانگیزه که آلوده تلخ و شیرین دنیا نشدند نمی‌توان کار را با سرعت پیش برد و نگاه‌هایی که از آرمان‌خواهی به محافظه‌کاری سوق داده شدند کار را کند می‌کنند. 

وی با تاکید بر رعایت اخلاق تصریح کرد: تفاوت یک جوان مسلمان ایرانی با یک جوان غیرایرانی این است که جوان ایرانی مسلمان در عین آرمان‌خواهی و نگاه بلند داشتن و پرتحرک بودن و پر از شور بودن اخلاق و انصاف و ادب و احترام به ویژه به پیشکسوتان از دست نمی‌دهد و همین رمز استفاده از جوانان است. 

استاندار فارس با بیان اینکه در بیانیه گام دوم نگاه ویژه رهبری به جوانان است، افزود: به میدان آمدن و آماده شدن برای مدیریت جامعه ایرانی ایجاد امید و حفظ امید و مبارزه با ناامیدی و مبارزه با یاس و افسردگی از شما جوانان بر می‌آید. 

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان امروز آمادگی دارد که از بدنه پرتحرک جوان استفاده کند و دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد، گفت: تلاش شد تعدادی از جوانان در رده اول و دوم مدیریت ارتقا پیدا کنند و به مدیران این توصیه شده که جانشین‌پروری را از میان جوانان مدنظر داشته باشند.


کد مطلب: 26112

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26112/نگاه-مقام-معظم-رهبری-جوانان-بسیار-وسیع-سخاوتمندانه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir